Bbox game probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Konyn
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 feb 2011, 17:12

Hallo,

ik ben sinds 2 weken klant bij Belgacom. Heb abo Intense.
Nu heb ik echter een vreemd probleem.
Als ik start met gamen via voobly kan ik na enkele minuten geen websites meer openen in mozilla of IE.
Dit blijft duren tot ik m'n router reset en nieuwe verbinding krijg.
Ik heb lang gewoon gewerkt met een modem dus dit hele routergedoe is nieuw voor me.

Alvast bedankt voor de hulp
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Welcome to the club zou ik zeggen. :wink:

Als ze in het jaar 2019 eens goesting hebben om aan hun firmware te werken krijgen we misschien beterschap.
Konyn
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 feb 2011, 17:12

Aha, dit betekent dus dat dit een gekend probleem is?

Indien ja dan vliegt Belgacom terug buiten want zit toch nog in m'n 14 dagen tijd.
Yokke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jan 2010, 11:25
Twitter: trIx0r
Locatie: Brecht
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Lees de post van het Bbox NAT probleem die ik gestart heb.
Het probleem is het zelfde. De oplossing is de firmware upgrade zelf te doen aangezien belgacom daar geen zin in heeft
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb ook intens en ik speel ook via voobly (aoe2?) en ik heb daar geen problemen mee mssn kunnen ze u op vooblty meer helpen maar ik zou zeggen restart u bbox2
Yokke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jan 2010, 11:25
Twitter: trIx0r
Locatie: Brecht
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

een restart lost het probleem op, maar ik (en ik vermoed deze persoon ook niet) heb bijvoorbeeld geen zin om de bbox elke 9 uur te resetten omdat belgacom een firmware probleem heeft :p
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zou zeggen vraagt u een nieuwe. Ik werk ook met voobly en geen probleem bij mij.

Jij kan eens proberen van hem vollidig te reseten.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb ook gelijkaardige problemen met de NAT, maar bij Scarlet. Misschien helpt de nieuwste firmware wel?

Nu is mijn vraag, als ik de Sagem flash met de nieuwste firmware, zou ik dan problemen kunnen tegenkomen, aangezien ik de firmware van Scarlet kwijt ben?

Konyn, jij kan misschien eens proberen aangezien je toch bij Belgacom zelf bent? De firmwares zijn hier te vinden: http://cpe.mirrors.skynet.be/

Citaat van Trojan met de laatste firmware (buiten 60A040 voor TV on PC):

Trojan schreef:Volgens belgacom maakt dat weldegelijk uit. In de verkeerde volgorde flashen kan uw modem bricken.

Ik dacht eerst 6020A022 en dan de recovery 60R109.


Edit:
Ik wil gewoon even laten weten dat ik mijn Sagem heb geüpdatet naar 60R109-60A022 en dat mijn problemen met WoW van de baan zijn, die ik vanaf het begin al had. Wss het probleem ivm met de Multicast, wat dat ook mag zijn. Alles werkt trouwens nog steeds zoals tevoren + ik heb nu deftige WPA2 beveiliging + WiFi lijkt wat sneller te gaan. Ik snap niet waarom Belgacom niet gewoon dezelfde firmware hanteert voor de OLO's, buiten de "Belgacom" header dan (die mij absoluut niet stoort, mooier dan zonder).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”