Voorstel abbonement A2F

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ik ben eigenlijk heel dat gedoe rond a2f op deze forums zo beu als iets, met al dat geruzie heen en weer maar ik zou toch even dit willen vragen/zeggen aan de rest.

Zoals de situatie momenteel is, en dat zal niet direct beteren, gaat het limietloos gedoe niet. Teveel is gewoon teveel. Ze moesten blijkbaar zelfs van scarlet die limietloze abbonement opzeggen.

Maar wat denken jullie (en als iedereen het goed vind wil ik ook vragen of de UB crew dit bij A2F wil voorleggen).

Om wel een limiet in te voeren maar dan rond de 40 gb per maand (en eventueel een zwaarder abbo van 80 gb ofzo ik zeg maar iets).

Maar ook de downloadsnelheid terugschroeven naar 2mbit bij iedereen. Dus ook geen 8mbit verkopen. Reden waarom dit mij goed lijkt is dat niet een paar snelle users die geluk hebben op da kaske waar ge zijt aangesloten (ken niet veel van die verbindingen onderling) alle bandbreedte wegzuigen en de rest niets. Als ze dit op 2mbit zetten dan blijft de snelheid nog redelijk en kan ook niet alles wegvliegen naar iemand anders zodat het toch min of meer op niveau blijft bij iedereen...

Dan krijg je veel meer traffic dan je bij andere providers krijgt, weliswaar aan iets mindere snelheid maar ik denk dat dat voor de grotere verbruikers nu geen ramp is aan 2mbit....

Let me know what you think about this.... en please in de positieve zin dingen toevoegen, niet zoals in die andere posts weer alles gaan afbreken :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

sander19 als da idee uitgevoerd wordt, dan wordt ik ook adsl2fitter,
maja welk bedrijf luistert er nu naar een klant e
de pispaal <<
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ik hoop dat veel gebruikers dit een goed idee zullen vinden en dat a2f dat dan ook zal inzien en mss zal toepassen.

Wie niet waagt blijft maagd ! ;)

ik denk dat een grotere limiet zetten niet slecht is, unlim is wat teveel vant goede :)
Laatst gewijzigd door sander19 op 17 mar 2004, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
aikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 mar 2004, 20:56
Locatie: Rotselaar - Leuven
Contacteer:

Mr.Cide schreef:sander19 als da idee uitgevoerd wordt, dan wordt ik ook adsl2fitter,
maja welk bedrijf luistert er nu naar een klant e


Er zijn er nog!
Die waar ik in zit is de klant koning :D
su root
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

psssst sanderke ge ebt een fenomenale schrijffout gemaakt :p
wie nie waagd blijft maagd
waagT e :p
de pispaal <<
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

jeezes wat ne zever !
Ik val nog liever dood!
Dit druist nu écht wel tegen de geest van Adsl2Fit ...
Laatst gewijzigd door spacekiek op 17 mar 2004, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Waarom aan de limiet komen? Mischien is het mogelijk om snelheid te droppen? 2Mbit bv, dat krijg ik nu ook max met een 8Mbit abbo.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Zit hier ook aan -+ 2Mbit te surfen met een 8Mbit abonnement.

Misschien inderdaad een oplossing (limietloos moet blijven), en iedereen een vast IP geven misschien.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Maakt niet uit voor de accounts die nog gaan komen , maar ik heb een contract met a2f van unlimited en dat is ook 1 van de redenen waarom ik bij hen gegaan ben en dus wil ik dit ook behouden ... De snelheid zou zo ie zo al hoger moeten gaant erug want dat staat ook in't contract ... Waarom zou ik een andere pakt sluiten met hen als zij hun niet eens kunnen houden aan het originele contract? Ik betaal voorwat ik een contract heb en niet voor minder en ook niet voor meer "." :evil:
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

als ge meer dan 40 GB download gaat ge me nie zeggen da ge da allemaal kunt bezien op een maand tijd, of beluisteren of spelen or whatever, tenzij ge natuurlijk ne site/server online ebt staan die veel volk trekt!
ok ik trek soms ook meer dan 40 GB ma de maandjes derna download ik fel minder omdat ik dan, kijk naar de films, series, luister naar de muziek, enz...
de meesten kunnen me niet wijsmaken dat ze meer dan 100GB aan alleen maar legale files hangen!
sander, nie van uw standpunt afwijken ;) you got my vote
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

And mine
vscomp(laptop)

Ik houd liever men 4 Mbits...
De limiet van 40 g zie k wel zitten mss iets meer..
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

menne prive counter-strike server trekt per maand al gvd 30GB ...
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Zolang als men connectie stabiel is,ik geen lag meer heb bij games,en men ping terug normaal is,dan ben ik al content met een download limiet van 20GB of wat dan ook,want opt moment kan ik niks meer,het enige dat ik nog kan is surfen,en daar heb ik echt geen a2f voor genomen...
FIX IT QUICK!
Gebruikersavatar
seppie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 mar 2004, 19:59

Snelheidsverlaging tot 1Mbps ok, maar zeker geen downloadlimieten...
50GB per maand te weinig, dan stap ik over naar andere provider, desnoods 2x Versatel abbo, instal dan loadbalancer om snelheid optimaal te houden
Gebruikersavatar
aikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 mar 2004, 20:56
Locatie: Rotselaar - Leuven
Contacteer:

seppie schreef:Snelheidsverlaging tot 1Mbps ok, maar zeker geen downloadlimieten...
50GB per maand te weinig, dan stap ik over naar andere provider, desnoods 2x Versatel abbo, instal dan loadbalancer om snelheid optimaal te houden


betwijfel dat dat gaat lukken
su root
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

seppie schreef:instal dan loadbalancer om snelheid optimaal te houden


Een loadbalancer werkt enkel als je meerdere simultane downloads hebt, niet om 1 download op zich te versnellen :!:
Gebruikersavatar
seppie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 mar 2004, 19:59

loadbalancer is idd om de 3 surfers op mijn intern netwerk een mooie snelheid aan te bieden, want zoals bij vele zijn wij allemaal op hetzelfde moment thuis ('s avonds) en willen we allemaal natuurlijk tegelijkertijd op het net.
sander

misterjo dan mag jij nog zo graag willen dat ze het contract nakomen en dat je krijgt waar je voor betaald, als het niet gaat dan gaat het niet eh, dan mag jij er nog met duizend advocaten afkomen, wat niet gaat zal nooit gaan eh :)

Dan kan je blijven klagen zal niet veel helpen..., ik denk dat mensen die nu altijd met hun snelheid sukkelen (ik ben er zelf niet bij) blij zijn als ze die snelheid naar boven krijgen ook al moet daar een limiet door komen. En zeg nu zelf 40 - 80 gig per maand is toch ook al niet min... als je zelf niets shared dan geraak je daar toch al vrij moeilijk denk ik dan toch...

Ik zou niet weten hoe ik (zelfs met illegale dingen) aan 80 gig zou moeten geraken, buiten dat ik dan share naar anderen, maar zelf downloaden... no way !

40-80 gig voor deze prijs lijkt mij een goede oplossing... ben blij dat er nog mensen zijn die dit vinden en ik hoop dat a2f dit ook leest om er op zen minst toch eens over na te denken voor als ze zelf geen oplossing zien om alles stabiel en in orde te krijgen om dit mss als alternatief te kunnen bekijken.... :)
mrdee
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:15
Locatie: dendermonde

Ik had dit ook al voorgesteld in een ander topic, maar dan wel met een limiet van 100-120GB, en 2Mbits ok als die dan ook daadwerkelijk kunnen behaald worden. Skynet zegt ook 3.3Mb, maar ik haal max 2Mb bij de speedtest, en die snelheid is wel ok.

Maar dan wel liefst met die 512kb upload, die moet blijven.

En als dat abo er door komt, sluit ik mij direkt aan.

Dus : stel maar voor aan A2F !!!

En wat betreft diegene die dit niet willen : gewoon abo houden wat ge nu hebt. Er zullen er waarschijnlijk genoeg zijn die overstappen, dus misschien zullen daarmee ook jullie problemen opgelost geraken.

Nu nog maar even hoopvol afwachten (doe dit eigenlijk al lang :? )
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

hologic schreef:Zit hier ook aan -+ 2Mbit te surfen met een 8Mbit abonnement.

Misschien inderdaad een oplossing (limietloos moet blijven), en iedereen een vast IP geven misschien.


waarom vast-ip? :confused:

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

Vast - ip is leuker om servers te draaien he.
PatMan

40GB Limit with 2 Mb ADSL will be completely without me...

Why ?
I switched from Telenet to A2F.
With Telenet I got constantly 700 KB / sec easily download speeds (1 month ago)....

To download 40 GB you only need to pay €10 extra with Telenet.
(10 GB + 10 GB blokjes during the night).

Those €10 are much better spent at Telenet for the faster speed.

I'm not putting a lot of servers nor do I need super fast upload.
I'd never switch from Telenet to A2F with those conditions.

They need to offer something more, like 80 GB DL / month at least. With a stable connection of speeds at 2 Mbit (and not 100 Kb...)...

Otherwise I'm gone and most customers switching from Telenet --> A2F will not be switching anymore...
Wim D

Daarbij komt ook nog dat Telenet nu toelaat om 20 gig bij te kopen, wat resulteert in 30 totaal.

Als je inderdaad s'nachts de downlaods activeert haal je daarmee ***60Gig*** per maand en het gaat ook nog eens razendsnel.

Dus als er ooit een limiet komt dan wel een deftige en geen 50 of zo.

Verder zou ik persoonlijk willen bijbetalen als dat kan helpen om betere diensten te leveren, want ik vind A2F zeker niet duur.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mr.Cide schreef:als ge meer dan 40 GB download gaat ge me nie zeggen da ge da allemaal kunt bezien op een maand tijd, of beluisteren of spelen or whatever, tenzij ge natuurlijk ne site/server online ebt staan die veel volk trekt!
ok ik trek soms ook meer dan 40 GB ma de maandjes derna download ik fel minder omdat ik dan, kijk naar de films, series, luister naar de muziek, enz...
de meesten kunnen me niet wijsmaken dat ze meer dan 100GB aan alleen maar legale files hangen!
sander, nie van uw standpunt afwijken ;) you got my vote


Mr Cide, gelieve geen veronderstellingen te maken over wat anderen met hun bandreedte doen ... ik kan perfect 40Gb downloaden en dit allemaal op 2 weken bekijken, spele, verbruiken e.d. maar daar hoef ik geen verklaring voor te geven, noch dit aan iemand buiten mezelf te verantwoorden. Het "zinnetje" wat doe jij met xxx Gb /maand helpt alleen maar de ISP om van het "limietloze" af te stappen. Indien men zo'n verkeer van de ISP niet zou kunnen garanderen, mogen ze hun "limietloze" politiek niet meer hanteren. De post van "inter" in de WTF-thread is hier een perfect voorbeeld voor. Veel gebruikers lijden op dit moment aan een beetje hypocrisie, volgens mij een beetje uit zelfzucht omdat uiteraard iedereen zijn eigen problemen het eerst opgelost ziet, terwijl men eigenlijk samen moet staan. "Wij nemen wat men ons aanbied", en wat men aanbied kun je zelfs op dit moment nog altijd terugvinden in de productspecificaties.

Ik wil met deze thread op niemand schieten, niet een of andere ISP, noch een of andere gebruiker (buiten dan op jouw postje). Maar ik wil gewoon komaf maken met de veronderstellingen dat verschillende mensen hier op't forum zo dolgedraaid zijn dat ze beginnen te wijzen naar andere gebruikers om de fout/het probleem te vinden. Zoiets kan gewoon niet, jullie/wij zijn niet de leveranciers, nog diegene die het aanbod gedaan hebben. Wij gaan in op het aanbod en gebruiken (of toch proberen) wat men ons beloofd heeft. Momenteel lukt mij dat perfect, daarom klaag ik ook niet en zal ik webvisie blijven verdedigen, maar zij moeten de oplossing brengen voor de lopende problemen, en niet de gebruikers, al zeker niet door andere gebruikers met de vinger te wijzen.

Just my 2 cents,

Sasuke-
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Animefreak

Ik kan snel aan 100 gig in de maand geraken, omdat ik ja je ziet het aan men nick al :p
ik zit nu bij telenet en ik vind dat de limieten daar eens mogen verhogen, maar het meest dat ik wil is naar A2F gaan, omdat zij mij het beste bieden.
nl. geen limiet en hogere upload
maar jmr zijn er daar nu een heel pak problemen en ik hoop dat ze dit gaan kunnen oplossen zonder dat ze de daar limieten van maken
Tutin
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:45
Contacteer:

PatMan, you may want to have a look at this topic http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=2983

Come on people, pass this link to all the ADSL2FIT users who are unhappy (and that's about all of them probably), we need to do something about this. Again, it's not about running a2f out of business, it's about defending our rights as consumers. We pay for something that we're not getting at this point in time. Uniting gives the force, quite unfortunate that this is the reason for which we need to unite :(

http://www.myprice.be/petition_adsl2fit.asp

The goal of this is to help all of us. May be even A2F by giving some pressure on scarlet.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Sorry dat ik zo grof ben, maar de mensen die een download limiet voorstellen voor A2F mogen het van mijn part afbollen.

1 van de belangrijkste argumenten is het limietloze !!

Lijnen trager maken (bvb naar die 2 Mbit) , dat is nog OK. Limieten invoeren NIET OK.

Ik lees hier zelfs mensen die 20Gb voorstellen !!! :eek:

GA DAN NAAR SKYNET OF ZO HE
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

zie onderstaande slogan van hun site :-D
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”