Maandag 7/2 krijg ik een mail:
Moeten ze daar 9 dagen over doen? Ik heb tijdens de bestelling aangegeven dat ik momenteel bij Dommel ben dus dat onderzoek was overbodig.Goed nieuws! Uw telefoonlijn laat het gebruik van ADSL toe.
Wij activeren momenteel uw ADSL-lijn in de telefooncentrale. Dat duurt ongeveer 5 dagen.
Ondertussen zitten we reeds meer dan 2 weken zonder internet thuis. Ondanks dat Dommel nog loopt tot eind deze maand. Kinderen kunnen hun huiswerk niet maken ( SmartSchool ) , e-banking om de rekeningen te betalen gaat niet, Dommel heeft ons e-mailadres afgesloten en wij kunnen niemand op de hoogte brengen van de afsluiting, op 17/2 heb ik een belangrijk examen en ik kan de on-line voorbereiding niet gebruiken ,... drama alom.
Gisteren de Technische dienst gebeld en die zeggen dat BGC 2 keer de aansluiting geweigerd heeft maar dat het nu in orde is. Nu moest er een technieker langskomen om het een en ander te doen. Die staat gepland voor 15/2. Wat moet die dan nog doen vraag ik mij af want alles werkte. Het is alleen een kwestie van een andere login en paswoord in de modem te kloppen en that's it. Dat is overigens al gedaan.
Tijdens het gesprek zei hij ook dat het reeds zou moeten werken maar dat is dus niet het geval. We hebben geen Scarlet-modem en hij kon dan ook niets zinnigs vertellen en kwam dan maar met die technieker op de proppen en filters plaatsen, en weet ik veel wat. Ik vind het dan ook vreemd dat het zo moeilijk verloopt temeer omdat alles voorzien was en voorzien is voor ADSL.
Maar goed, als er dinsdag geen internet is klik ik op annuleren en ga ik bij Telenet.. Wat zou mij dat kosten ( contractbreuk? ) gezien er geen dienst geleverd is?
Goh, zijn wij blij dat die bestelling goed aangekomen is. Waardevolle informatie...Hoe ver staan we met uw bestelling van: 29 januari 2011: Scarlet Internet Uw bestelling is goed ontvangen. detail