Geachte
Ik ben nu aan het overschakelen van Dommel HomeConnect (ADSL 4,8 mbit) naar VDSL van EDPnet.
Ik heb onlangs een factuur niet betaald van Dommel omdat ik geruime tijd in het buitenland zat. Dus momenteel is mijn subscriptie inactief. Deze factuur is ondertussen een paar dagen geleden betaald. Dus het kan zijn dat ze deze terug activeren.
Ik hoop dus dat dit geen probleem vormt met betrekking tot de installatie van VDSL. EDPnet had mij gecontacteerd dat er een extra kost van 50 € werd aangerekend omdat er een installatie moest uitgevoerd worden.
Mijn vraag is dus wat moet ik doen met HomeConnect:
- nu opzeggen?
- wachten tot VDSL signaal actief is en dan opzeggen?
Ik heb vandaag de Sagem modem ontvangen van EDPnet.
Met vriendelijke groeten
Van ADSL naar VDSL
Als je VDSL Home hebt aangevraagd bij Edpnet zal ook je telefoonnr worden overgezet, dit betekent dat je weldra niet meer op internet kan. Het is best dan ook direct een aangetekend schrijven naar Dommel doen. Anders zal je moeten blijven betalen bij Dommel.
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb telefoon aangevragen bij EDPnet ook ja, en dus een overschakeling formuliertje naar EDPnet gestuurd met mijn huidige provider en telefoon nummer.
Dus best wachten dan vanaf EDPnet actief is? Kan ik internetten van zodra mijn abonnement actief is?
Dus best wachten dan vanaf EDPnet actief is? Kan ik internetten van zodra mijn abonnement actief is?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Stuurt edpnet een technieker om aan te sluiten of niet? Indien niet, dan moet je het normaal gezien zelf kunnen installeren en zal je kunnen surfen vanaf dat het signaal actief is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ik bedoelde eigenlijk, vanaf het moment dat je niet meer op internet kan, is je telefoonnr overgezet, en vanaf het moment dat je op internet via Edpnet kan dan direct je opzeg doen bij Dommel.
Ik had in eind mei ook een aanvraag gedaan bij Edpnet, toen nog geen opzeg gedaan bij Dommel, maar 2 weken na mijn aanvraag bij Edpnet kon ik niet meer op internet. Dan heb ik mijn opzeg gedaan bij Dommel, voor mijn vervaldatum want een dag te laat is een maand extra betalen (en dat voor géén dienst).
Ik had in eind mei ook een aanvraag gedaan bij Edpnet, toen nog geen opzeg gedaan bij Dommel, maar 2 weken na mijn aanvraag bij Edpnet kon ik niet meer op internet. Dan heb ik mijn opzeg gedaan bij Dommel, voor mijn vervaldatum want een dag te laat is een maand extra betalen (en dat voor géén dienst).
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Goztow schreef:Stuurt edpnet een technieker om aan te sluiten of niet? Indien niet, dan moet je het normaal gezien zelf kunnen installeren en zal je kunnen surfen vanaf dat het signaal actief is.
Dit is het enige dat ik weet, dus ik heb in dezelfde ticket gevragen of ze een technieker sturen of niet, maar nog geen antwoordGeachte klant,
Wij hebben voor uw dsl-bestelling de mededeling van onze leverancier ontvangen dat een telecom installatie noodzakelijk is.
Dit wel zeggen dat er werken noodzakelijk zijn om een adsl-aansluiting uit te voeren.
De éénmalige prijs hiervoor is €49,95 incl. BTW.
Gezien de kostprijs, vragen wij uiteraard eerst uw goedkeuring vooraleer opdracht te geven voor deze werkzaamheden. Na uitvoering van de werkzaamheden, zal u een factuur ontvangen.
Voor meer informatie kan u steeds met onze klantendienst contact opnemen.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het lijkt me duidelijk dat er een interventie zal nodig zijn, zij het binnen of buitenshuis. Vraag eens aan edpnet of ze ej nummer al overgenomen hebben. Daarna kan je dan Dommel opzeggen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken