suggestie overzicht internet abonnementen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

Het overzicht van de internet abonnementen ;

Ik denk dat een aanvulling, (bovenaan?) zoals "goedkoopst wijze online" (Aldi Talk 4euro / 400mb / 30 dagen) en "goedkoopst onbeperkt internet" EPDnet "just in case internet" 18,95 EUR + 10 euro optie telefoon = 28,95 EUR nuttig zou zijn.

De optie telefoon van EPDnet nemen is goedkoper dan raw copper. Met die optie is raw copper inbegrepen. Denk toch dat dit het goedkoopste is, buiten Dommel voor de beperkte groep klanten die CityConnect kan nemen.

Omdat niet de volledige kost in het overzicht is opgenomen en de internetproviders niet steeds duidelijk zijn over de totale prijs denk ik dat dit als alles inbegrepen zo vermelden duidelijker is.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik beloof op mijn communiezieltje :angel: dat ik nog eens werk zal maken van xs.be en dat ik Userbase zal toestaan deze gegevens te gebruiken (en misschien zelfs via collaboratie met de euh "userbase" van Userbase :P ).
ooh. shiny.
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Wij zullen met uw opmerkingen rekening houden. Als we wijzigingen hebben aangebracht, zullen we u informeren.
internet, fiber & telephony
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”