Diamondshake?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Mijn broer heeft nu een diamondshake waar deze in totaal iets van een 75 euro ofzo voor betaald per maand, mijn broer denkt als deze fibernet 40 aanschaft dat deze 20 euro goedkoper zal uitkomen per maand maar klopt dat wel of is mijn broer mis of zien wij iets over het hoofd dan?

Wat krijg je in feite voor je geld als je naar fibernet 40 overschakelt dan? Aangezien mijn broer zegt deze nu iets van een 75 euro betaald?
En ik las ook je nu geen installatiekost moet betalen? Tot hoelang loopt die aktie dan?

En bestaat er dan een diamondshake en diamondshake+ ??
Wat is daar dan het verschil in want mijn broer kan zich ook vergissen dan en bv diamondshake vernoemen inplaats van diamondshake + ?

Ik meende ook een diamondshake = comfortnet is of ben ik alweer mis?

Ik ben niet zo meteen op de hoogte van dit alles, ik heb de vernieuwingen niet echt gevolgt omdat ik het ook allemaal niet nodig heb aangezien ik al fibernet 100 heb.

Alleen mensen antwoorden die echt zeker van hun stuk zijn over dit onderwerp, dank bij voorbaat.
Ge kunt ze kussen
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Een diamondshake is met expressnet (internet + telefonie + digitale tv)
De fibernet 40 shake+ kost 54,95 € wat in principe bijna 5 € goedkoper is dan de diamondshake.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Op basis van de prijs (75 euro) zou ik gedacht hebben dat de Damiondshake dan Turbonet bevatte (wat 'Vrij downloaden' had)... al spreekt Patje dit tegen (nu ja, was niet 100% zeker).

Vandaag de dag is dit de Fibernet 60 Shake+ welke dezelfde prijs heeft maar wel wat sneller is.

Indien je echter genoeg hebt met 100 GB/maand dan ben je inderdaad beter af met Fibernet 40 Shake+ welke 55 euro kost.

De normale Shakes (zonder + ) bestaan trouwens niet meer... het zijn nu allemaal "plus" shakes (bevatten enkele extra HD zenders).
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Vooral over die activering is er veel commotie merk ik her en der; op hun site staat er 50 euro, online 30 euro activatie en anderen zeggen er ne promo zou zijn waar alles in feite gratis zou zijn, zowel de modem als installatie als activatie enz... maar weten niet tot hoelang de promotie loopt?

Dusja, mijn broer gaat voor alle zekerheid maandag naar telenet bellen maar hij wil wel voorbereid zijn zodat ze hem niet in de zak zetten he :-).
Want bij telenet bij de helpdesk durven ze er soms ook ferm naar slaan :lol:
Ge kunt ze kussen
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Diamondshake en Goldshake klanten kunnen gratis overstappen op de Fibernet 40 Shake+ (100 GB volume) geen activerings kosten van 30 €, is enkel voor nieuwe klanten.
comfort installatie van 50 € (technieker die modem komt plaatsen) is ook "tijdelijk" gratis voor de bestaande klanten.
Shake+ van 75€ (met turbo) kunnen gratis over naar fibernet 60 shake+ (vrij downloaden) geen activerings kosten
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Rally
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

TelenetHP gebruikte zoeken en gevonden:

http://telenet.be/2977/0/1/nl/thuis/sha ... 0.html#faq
zitat:
# Ik stap over naar een Shake. Moet ik een activeringskost betalen?

Wanneer je overstapt naar een Shake, betaal je enkel een activeringskost wanneer je

* een nieuw product (internet, digitale tv, telefonie) neemt of een extra Digibox/Digicorder huurt.
* een downgrade (internetformule verlagen) wenst

Als nieuwe klant betaal je een éénmalige activeringskost van €50 ongeacht het aantal diensten in de Shake.

Zitat Ende

Ik denk dat je het niet gratis is in u geval ,maar het geld dat je hebt snel weer terug verdiend
( * een downgrade (internetformule verlagen wenst )
Je stapt naar fibernet 40 shake
Groetjes Ralf
Orange Trio met 4 GSM Abo`s
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”