Van cityconnect naar cityline
Geplaatst: 27 jan 2011, 13:32
Van cityconnect naar cityline
Begin december 2010 krijg ik een mail met uitleg over cityline met de melding als je op reply drukt kunnen wij overschakelen. Dit doe ik. Ik krijg dan een mail dat het niet zo moet maar via de website, oke een paar dagen erover gegaan en dan toch de aanvraag online nl enkele dagen later is de aanvraag online naar hen verzonden. Nu is er een heleboel heen en weer gebeld en heen en weer gemaild maar tot op de dag van vandaag krijg ik de melding dat “de activatie nog lopende is”. Mailtjes van “Wegens een vertraging op de bank hebben we de betaling voor de omschakeling pas op ***(eind december) ontvangen”. Ik had tervoren al verschillende mails gestuurd waarom pas zo laat de upgrade-kost van mijn rekening zal gaan en of dit niet sneller kan. Het antwoord was neen daar kunnen wij niets aan veranderen en bij u gaat dit via domiciliëring. Ondertussen is het er dus eind december afgegaan (1 maand geduurd). Ik wacht nog altijd op mijn modem zodat ik kan bellen met Dommel. Dus das bijna twee maanden, is dit nog normaal. Ik vroeg of zij automatisch mijn vorige provider opzeggen en wanneer dit is gebeurd en daar krijg ik geen datum van, enkel dat dit automatisch gebeurd. Ik vroeg ook begin december om jaarlijks gefactureerd te worden en ik krijg nog altijd maandelijkse facturen van mijn cityconnect. Nu hoop ik dat het ook geen probleem zal zijn om er twee computers op aan te sluiten want ook deze vraag stelde ik bij aanvraag en daar krijg ik ook geen reactie op.
Mijn vragen
1. is een duurtijd voor omschakeling langer dan 2 maanden normaal?
2. Zegt dommel automatisch vorige provider op en krijg je daar een datum van?
3. Kunnen er 2 computers op worden aangesloten?
4. Hebben nog mensen de vraag gesteld naar jaarlijkse facturen die maandelijkse duurdere facturen blijven ontvangen?
5. Kan ik hier iets aan doen om dit sneller en correct te laten verlopen?
bedankt
Begin december 2010 krijg ik een mail met uitleg over cityline met de melding als je op reply drukt kunnen wij overschakelen. Dit doe ik. Ik krijg dan een mail dat het niet zo moet maar via de website, oke een paar dagen erover gegaan en dan toch de aanvraag online nl enkele dagen later is de aanvraag online naar hen verzonden. Nu is er een heleboel heen en weer gebeld en heen en weer gemaild maar tot op de dag van vandaag krijg ik de melding dat “de activatie nog lopende is”. Mailtjes van “Wegens een vertraging op de bank hebben we de betaling voor de omschakeling pas op ***(eind december) ontvangen”. Ik had tervoren al verschillende mails gestuurd waarom pas zo laat de upgrade-kost van mijn rekening zal gaan en of dit niet sneller kan. Het antwoord was neen daar kunnen wij niets aan veranderen en bij u gaat dit via domiciliëring. Ondertussen is het er dus eind december afgegaan (1 maand geduurd). Ik wacht nog altijd op mijn modem zodat ik kan bellen met Dommel. Dus das bijna twee maanden, is dit nog normaal. Ik vroeg of zij automatisch mijn vorige provider opzeggen en wanneer dit is gebeurd en daar krijg ik geen datum van, enkel dat dit automatisch gebeurd. Ik vroeg ook begin december om jaarlijks gefactureerd te worden en ik krijg nog altijd maandelijkse facturen van mijn cityconnect. Nu hoop ik dat het ook geen probleem zal zijn om er twee computers op aan te sluiten want ook deze vraag stelde ik bij aanvraag en daar krijg ik ook geen reactie op.
Mijn vragen
1. is een duurtijd voor omschakeling langer dan 2 maanden normaal?
2. Zegt dommel automatisch vorige provider op en krijg je daar een datum van?
3. Kunnen er 2 computers op worden aangesloten?
4. Hebben nog mensen de vraag gesteld naar jaarlijkse facturen die maandelijkse duurdere facturen blijven ontvangen?
5. Kan ik hier iets aan doen om dit sneller en correct te laten verlopen?
bedankt