Pagina 1 van 1

Waar moet je zijn voor klachten ?

Geplaatst: 24 jan 2011, 15:13
door mrsimtec
Hi there!

Ik heb namelijk vrijdag zo'n start-pakket voor fibernet60 gehaald, en geïnstaleerd,
en dit ging raar maar waar :) vrij vlot... Maar blijkbaar is mijn telefoonlijn niet mee overgeschakeld op
het nieuwe pakket ( hiervoor heb ik dus gebeld ) , en die van de helpdesk zegt doodleuk dat ik gewoon maar
moet wachten totdat het in orde komt ( hij denkt dat het tot overmorgen kan duren )...

Ik denk niet dat ik veel uithaal met de helpdeskmedewerker de huid vol te schelden, want ik weet niet of
die er nu iets kan aan doen ... Maar ik vind het wel niet OK dat ik vanaf vrijdag, tot woensdag zonder telefoon ga zitten...

Waar kan ik best terecht voor mijn klacht?

mvg, MrSimtec
( het is geen bedoeling om weer een topic over telenetbashing te beginnen, dus aub laat zinloze reply's achterwege! )

Re: Waar moet je zijn voor klachten ?

Geplaatst: 24 jan 2011, 15:18
door ubremoved_539
Best gewoon bellen naar 015/66.66.66 en vragen achter de Administratieve dienst (voor compensatie).

Re: Waar moet je zijn voor klachten ?

Geplaatst: 24 jan 2011, 17:29
door Tomby
Je mag al blij zijn dat je Internet direct werkte. Er zijn er velen die enkele dagen zonder telefoon én internet zitten :p