Waar moet je zijn voor klachten ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
mrsimtec
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Hi there!

Ik heb namelijk vrijdag zo'n start-pakket voor fibernet60 gehaald, en geïnstaleerd,
en dit ging raar maar waar :) vrij vlot... Maar blijkbaar is mijn telefoonlijn niet mee overgeschakeld op
het nieuwe pakket ( hiervoor heb ik dus gebeld ) , en die van de helpdesk zegt doodleuk dat ik gewoon maar
moet wachten totdat het in orde komt ( hij denkt dat het tot overmorgen kan duren )...

Ik denk niet dat ik veel uithaal met de helpdeskmedewerker de huid vol te schelden, want ik weet niet of
die er nu iets kan aan doen ... Maar ik vind het wel niet OK dat ik vanaf vrijdag, tot woensdag zonder telefoon ga zitten...

Waar kan ik best terecht voor mijn klacht?

mvg, MrSimtec
( het is geen bedoeling om weer een topic over telenetbashing te beginnen, dus aub laat zinloze reply's achterwege! )
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Best gewoon bellen naar 015/66.66.66 en vragen achter de Administratieve dienst (voor compensatie).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

Je mag al blij zijn dat je Internet direct werkte. Er zijn er velen die enkele dagen zonder telefoon én internet zitten :p
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”