Voip probleem met van KPN Thomson TG789VN.
Geplaatst: 19 jan 2011, 13:44
Goedendag, mw. hr,
Ik heb 5 jaar met experia box SX551 van Siemens en ook telefoon C475IP en is altijd goed gegaan met Voip-Discount en provider sip.discount. Bellen en gebeld worden.
Maar ik heb afgelopen week een nieuwe modem ontvangen van KPN Thomson TG789VN,en sinds de tijd is niet meer mogelijk om te bellen omdat elke keer geeft Sip registratie mislukt!
Ik heb dagen lang geprobeerd maar elke keer komt met op de telefoon dat Sip registratie is mislukt! Ik weet niet meer waar de fout lig.
Ik heb opnieuw alles leeg gemaakt en opnieuw geprobeerd om de activeren maar is mij niet gelukt.
Waneer beeld naar KPN voor dit probleem zegen dat dit probleem wordt niet ondersteun, wordt wel naar de klant een nieuwe modem gestuurd,en dan wordt niet geholpen.
Ik denk dat geeft te maken met de nieuwe modem van Thomson van KPN.
Ik heb ook via de internet ww.helpmij.nl en ik heb van iemand antwoord ontvangen dat:
Stop maar met proberen.
De oorzaak zit inderdaad in die Thomson TG789VN met name in combinatie met kpn.
De poorten die je nodig hebt voor VOIP houdt KPN namelijk zelf gereserveerd.
Ik heb voor iemand exact hetzelfde uitgeprobeerd en ook diverse keren contact gehad met KPN.
Echter tevergeefs.
Het is juridisch zelfs aanvechtbaar, want KPN belet je hiermee zelf een voip-telefoonaanbieder te kiezen in combi met die modem/router van Thomson. Maar ja, dan moet je een procedure starten .
Is niet normaal dat zomaar iemand met telefoon dat altijd heeft gewerkt nu niet meer kan bellen???
Ik hoop via jullie dat dit onrecht wordt opgelost.
In afwachting,
Met vriendelijke groet,
am
Ik heb 5 jaar met experia box SX551 van Siemens en ook telefoon C475IP en is altijd goed gegaan met Voip-Discount en provider sip.discount. Bellen en gebeld worden.
Maar ik heb afgelopen week een nieuwe modem ontvangen van KPN Thomson TG789VN,en sinds de tijd is niet meer mogelijk om te bellen omdat elke keer geeft Sip registratie mislukt!
Ik heb dagen lang geprobeerd maar elke keer komt met op de telefoon dat Sip registratie is mislukt! Ik weet niet meer waar de fout lig.
Ik heb opnieuw alles leeg gemaakt en opnieuw geprobeerd om de activeren maar is mij niet gelukt.
Waneer beeld naar KPN voor dit probleem zegen dat dit probleem wordt niet ondersteun, wordt wel naar de klant een nieuwe modem gestuurd,en dan wordt niet geholpen.
Ik denk dat geeft te maken met de nieuwe modem van Thomson van KPN.
Ik heb ook via de internet ww.helpmij.nl en ik heb van iemand antwoord ontvangen dat:
Stop maar met proberen.
De oorzaak zit inderdaad in die Thomson TG789VN met name in combinatie met kpn.
De poorten die je nodig hebt voor VOIP houdt KPN namelijk zelf gereserveerd.
Ik heb voor iemand exact hetzelfde uitgeprobeerd en ook diverse keren contact gehad met KPN.
Echter tevergeefs.
Het is juridisch zelfs aanvechtbaar, want KPN belet je hiermee zelf een voip-telefoonaanbieder te kiezen in combi met die modem/router van Thomson. Maar ja, dan moet je een procedure starten .
Is niet normaal dat zomaar iemand met telefoon dat altijd heeft gewerkt nu niet meer kan bellen???
Ik hoop via jullie dat dit onrecht wordt opgelost.
In afwachting,
Met vriendelijke groet,
am