Maximale duur voor dommel installatie
Geplaatst: 24 dec 2010, 15:21
Dit is een uiting van mijn ongenoegen, gezien ik wanhopig op zoek ben naar een uitlaatklep voor alle frustratie die de internetinstallateurs bij mij opwekken.
Op 10 september heb ik besloten de stap naar Dommel te zetten. Ze verzekerden mij dat ik cityconnect moest nemen, en dat de hele installatie rond zou zijn op een tiental dagen. Nu op 24 december moet ik nog steeds beroep doen op de internetconnectie van mijn buurman die ik amper kan ontvangen.
Reeds zes maal heb ik ervoor moeten zorgen dat iemand gedurende de dag de deur kon open doen voor een installateur. Het enige wat je krijgt is de datum dat ze komen, maar verder geen uur, zelfs niet voor - of namiddag, gewoon: "Zorg dat er iemand is van 8 tot 18u". 2 keer is er niemand gekomen en de andere vier keren heeft de installateur maar wat aangemodderd met steeds de vermelding dat er nog een kleine aanpassing zou moeten gebeuren vooraleer alles werkt.
Ik heb reeds een aangetekende zending gestuurd met de vermelding dat ik het contract ga opzeggen wegens het niet leveren van diensten, maar ik heb het gevoel dat er daar gewoon mee gelachen wordt. Ik heb reeds twee maanden abonnement betaald plus de router. Ik vrees echter dat ik dit geld nooit terug ga zien als ik opzeg, en daarom liet ik het voorlopig nog aanmodderen.
Nu is echter de maat vol, ze laten mij op 24 december voor een ZESDE maal een ganse dag schimmelen zonder contact op te nemen, en ik ben opnieuw een verlofdag kwijt. Ik denk dat ik na 3,5 maand lang genoeg gewacht heb op internet dat op tien dagen zou moeten geïnstalleerd zijn, dus ik zou graag tips krijgen omtrent wat ik concreet kan doen om mijn geld terug te eisen van Dommel.
Alvast bedankt!
Op 10 september heb ik besloten de stap naar Dommel te zetten. Ze verzekerden mij dat ik cityconnect moest nemen, en dat de hele installatie rond zou zijn op een tiental dagen. Nu op 24 december moet ik nog steeds beroep doen op de internetconnectie van mijn buurman die ik amper kan ontvangen.
Reeds zes maal heb ik ervoor moeten zorgen dat iemand gedurende de dag de deur kon open doen voor een installateur. Het enige wat je krijgt is de datum dat ze komen, maar verder geen uur, zelfs niet voor - of namiddag, gewoon: "Zorg dat er iemand is van 8 tot 18u". 2 keer is er niemand gekomen en de andere vier keren heeft de installateur maar wat aangemodderd met steeds de vermelding dat er nog een kleine aanpassing zou moeten gebeuren vooraleer alles werkt.
Ik heb reeds een aangetekende zending gestuurd met de vermelding dat ik het contract ga opzeggen wegens het niet leveren van diensten, maar ik heb het gevoel dat er daar gewoon mee gelachen wordt. Ik heb reeds twee maanden abonnement betaald plus de router. Ik vrees echter dat ik dit geld nooit terug ga zien als ik opzeg, en daarom liet ik het voorlopig nog aanmodderen.
Nu is echter de maat vol, ze laten mij op 24 december voor een ZESDE maal een ganse dag schimmelen zonder contact op te nemen, en ik ben opnieuw een verlofdag kwijt. Ik denk dat ik na 3,5 maand lang genoeg gewacht heb op internet dat op tien dagen zou moeten geïnstalleerd zijn, dus ik zou graag tips krijgen omtrent wat ik concreet kan doen om mijn geld terug te eisen van Dommel.
Alvast bedankt!