Scarlet Klungelaars
Geplaatst: 24 dec 2010, 10:00
Die klojos van Scarlet hebben deze week mijn ouders wijsgemaakt dat ze Scarlet One kunnen leveren op ons adres.
Ze hebben dit bevestigd via e-mail (geen fouten in het adres of telefoonnummer), en vandaag moesten ze dus een afspraak maken met een technicus.
Ik wist al dat het niet beschikbaar is, wat hun online tool alsook die van BelgacomTV zelf bevestigde. Telefonisch vielen ze ook uit de lucht.
Hun technici konden erna nog bevestigen dat ze enkel gereserveerd waren voor een installatie van internet en telefonie.
Voor jullie zeggen "Cool Story Bro": Kijk toch wel even na als ze jullie iets proberen te verkopen. Als je congé moet nemen voor die technicus die dan toch géén Belgacom TV kan installeren, ben je een dag kwijt voor niets.
Ze hebben dit bevestigd via e-mail (geen fouten in het adres of telefoonnummer), en vandaag moesten ze dus een afspraak maken met een technicus.
Ik wist al dat het niet beschikbaar is, wat hun online tool alsook die van BelgacomTV zelf bevestigde. Telefonisch vielen ze ook uit de lucht.
Hun technici konden erna nog bevestigen dat ze enkel gereserveerd waren voor een installatie van internet en telefonie.
Voor jullie zeggen "Cool Story Bro": Kijk toch wel even na als ze jullie iets proberen te verkopen. Als je congé moet nemen voor die technicus die dan toch géén Belgacom TV kan installeren, ben je een dag kwijt voor niets.