Scarlet Klungelaars

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
iDemmel
Starter Plus
Starter Plus

Die klojos van Scarlet hebben deze week mijn ouders wijsgemaakt dat ze Scarlet One kunnen leveren op ons adres.
Ze hebben dit bevestigd via e-mail (geen fouten in het adres of telefoonnummer), en vandaag moesten ze dus een afspraak maken met een technicus.

Ik wist al dat het niet beschikbaar is, wat hun online tool alsook die van BelgacomTV zelf bevestigde. Telefonisch vielen ze ook uit de lucht.
Hun technici konden erna nog bevestigen dat ze enkel gereserveerd waren voor een installatie van internet en telefonie.

Voor jullie zeggen "Cool Story Bro": Kijk toch wel even na als ze jullie iets proberen te verkopen. Als je congé moet nemen voor die technicus die dan toch géén Belgacom TV kan installeren, ben je een dag kwijt voor niets.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Hier heeft er ook eens iemand van Scarlet gebeld om me een aanbieding te doen, namelijk BGC tv maar dan via Scarlet (ik ben ook bij Scarlet) en toen ik zei dat het hier niet mogelijk is om vdsl te krijgen en dat ik te ver zit van een rop of de centrale zei ze dat ik bedankt was om dat te melden, ze ging dat doorgeven en het telefoongesprek was afgelopen. ;)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Is bij Belgacom juist hetzelfde hoor.
Mijn schoonouders werden een paar maand geleden een paar keer gecontacteerd door BGC met de vraag of ze niet wouden overschakelen op BGCTV, en internet ook bij BGC te zetten.
Mijn schoonmoeder had gezegd dat ze het samen met mij ging bekijken en eens vragen wat ik dacht.
Natuurlijk is BGCTV daar niet mogelijk in de Vlaamse Ardennen, en als ze dit dan melde toen die kerel terugbelde dan viel die ook uit de lucht.
Hun vaste lijn bij BGC is dan maar opgezegd en nu zit alles bij Telenest.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”