BGC TV via Scarlet: oude decoder geleverd

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

BGC TV via nieuw Scarlet One abonnement (besteld en geleverd in dec.2010) : de oude V3 decoder wordt geleverd !! Dus geen V3b en zeker geen V4 waarvoor ik speciaal een paar maand gewacht heb om ScarletOne te bestellen. Heb al even EVA_v_B berichtje gestuurd en ze verwijst me naar Scarlet. Moet nog even wachten met Scarlet bellen, want nummeroverdracht nog bezig en zit nu zonder telefoon.
Maar wie is volgens jullie nu verantwoordelijk voor het product 'Belgacom TV Comfort' zoals op mijn Scarlet bestelling staat. Scarlet ? Maar die zijn maar reseller. Belgacom ? Maar die hebben geen commerciële relatie met mij. Op de BGC website staat al 6 weken dat ze de V4 leveren (of de V3b zolang de voorraad strekt). Is dat ook voor Scarlet klanten ook een 'bindende' reklame ? Op de Scarlet website zelf blijven ze vaag over de geleverde decoder. Zijn er nog recente Scarlet One klanten die een V3 gekregen hebben ??

In elke geval ben ik flink gekl**t met die vreselijk trage (boot & gebruik) decoder. Een gefrustreerde Scarlet gebruiker erbij ! Al een geluk dat ik op een 30Mbit profiel zit, dat verzacht toch iets de miserie :lol:
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Dat heb je als je een wit product koopt :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Toen onze V3 niet meer wou opstarten, zijn ze deze na 3 weken (al die tijd zonder tv :x ) komen vervangen door een V3b. V3 weer mee teruggenomen.
Zou het kunnen dat ze deze herstellen en dan weer gebruiken? Ze zijn natuurlijk de budget optie van Belgacom.

Oh, en tussen de V3 en V3b zit er niet zoveel verschil hoor, buiten het véééééle betere uiterlijk. Die V3b is ook soms nog ergerlijk traag. V4 zal wel veel beter zijn wss.

Even offtopic (sorry :P), gaat het vernieuwde menu van 1 januari nog steeds door? Werd hier eens gepost op de frontpage.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tjah er zijn nog hopen v3's in de magazijnen hoor. Hier in mijn camionette liggen er v3b's en v4's door elkaar...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Dat heb je als je een wit product koopt :-S.
tja, dat is het nu net... op papier heb ik 'Belgacom TV Comfort' gekocht; als nu de rest (Inet & Tel) problemen zou geven, dan wist ik dat inderdaad op voorhand...(tot nu toe niet te klagen over verloop v/d Scarlet bestelling en van de JanssensFS installateur mag ik ook niet klagen).
er zijn nog hopen v3's in de magazijnen hoor

en als de Lidl zijn 'zolang de voorraad strekt' misbruikt, komt dat in de krant. Dus BGC na 7 weken, nog altijd oude rommel uitdelen onder mom van 'zolang de voorraad strekt' :bang: Goe bezig

'k zal ook zo eens beginnen : ik betaal mijn facturen 'zolang mijn geldvoorraad strekt' ...
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”