Opzegtermijn Dommel ?
Geplaatst: 22 dec 2010, 07:49
In eind juni stuur ik een aangetekend schrijven naar Dommel om hun services op te zeggen.
Op 24 juni krijg ik deze mail:
Geachte,
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
Ik betaalde telkens per 6 maand en verwachtte dus nog een credit nota van Dommel.
Nu krijg ik dit in m'n mail :
Geachte,
Bij nazicht van uw dossier zien we dat uw internetverbinding actief is geweest tot 10/11/2010. Bij betaling van uw halfjaarlijkse factuur in mei 2010 ging u expliciet akkoord met een verlenging van uw contract voor 6 maanden.
Met vriendelijke groeten,
servicedesk dommel.com
Mag dit zo maar ? efin, ze zijn daar bij Dommel nog niet klaar met mij, maar zijn er hier gebruikers met dezelfde ervaringen ?
Op 24 juni krijg ik deze mail:
Geachte,
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
Ik betaalde telkens per 6 maand en verwachtte dus nog een credit nota van Dommel.
Nu krijg ik dit in m'n mail :
Geachte,
Bij nazicht van uw dossier zien we dat uw internetverbinding actief is geweest tot 10/11/2010. Bij betaling van uw halfjaarlijkse factuur in mei 2010 ging u expliciet akkoord met een verlenging van uw contract voor 6 maanden.
Met vriendelijke groeten,
servicedesk dommel.com
Mag dit zo maar ? efin, ze zijn daar bij Dommel nog niet klaar met mij, maar zijn er hier gebruikers met dezelfde ervaringen ?