Goedkope Belgische webshops

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik ben van plan Gran Turismo 5 te kopen online, want in de lokale shops is dit veel te duur (à la € 70).

Bij Amazon.co.uk komt dit rond € 45 met gratis verzending, maar dan moet ik weer eerst geld storten op een virtuele kredietkaart en zo betalen. Te veel moeite :P
Daarom zou ik liefst met zo'n banksysteem werken die meteen de betaling registreert met Maestro/Bancontact. Bij Consoleshop.be is dit mogelijk. Gewoon netbanking en de volgende dag in huis. Maar daar kost GT5 echt VEEL te veel. Heb daar nog een DFGT gekocht aan € 99 en is nu plots € 20 duurder :D Prima service, mja.

Dus iemand die suggesties heeft? Heb ook al Discovery Gameshop bekeken, maar ook daar nog te duur, wel goedkoper dan consoleshop.

Alle suggesties welkom dus :)
Bedankt

Edit:
Play.com blijkt Maestro te aanvaarden en verkopen GT5 aan € 55,90. Nog tamelijk goedkoop en gratis verzending. Iemand hier ervaring mee? Of weet iemand GT5 goedkoper te verkrijgen (mag ook via Bankoverschrijving of Paypal ipv kredietkaart alleen (Amazon)).
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

http://www.thehut.com 47,93€ + 1,15€ shipping = 49,08€ (met creditcard)
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Maar hij heeft geen kredietkaart...
Ik ben ook wel benieuwd naar antwoorden. Ik bestel mijn games altijd via bartsmit.com.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb het bij saturn gekocht voor mijn neef bij saturn 58.95€
geen problemen met betalen op voorhand verzendkosten enzo.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Al enkele keren besteld bij Play.com (geen problemen)
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

fdgroote schreef:http://www.thehut.com 47,93€ + 1,15€ shipping = 49,08€ (met creditcard)


Ziet er ook prima uit, wel jammer van de kredietkaart. Amazon.co.uk is nog een betere optie denk ik dan (gratis verzending + goedkoper), indien met kredietkaart.

Ik kan gebruik maken van neteller.com of wirecard.com voor een virtuele kredietkaart (al eens gedaan voor Amazon), maar Wirecard rekent € 1 aan per storting dat je doet en het duurt onmens (alleeja) lang, 3 werkdagen tegen dat het aankomt.

Neteller stort het meteen omdat ze gebruik maken van Maestro enzo, maar ze moeten je persoonlijke gegevens verifiëren met je ID kaart en ik ben nog geen 18j :? (Hoeft niet bij Wirecard). Ik vind wel NERGENS op de site of je al dan niet minimum 18j moet zijn.

Zie ook net dat GT5 bij Amazon van 37 pond naar 39.90 pond is gegaan. Maar Uncharted 2 kan ik daar aan € 17 krijgen, tegenover de € 25 bij Play.com. Zou ze graag, indien mogelijk, allebei bestellen.

Nog suggesties? Anders zal ik overwegen weer Wirecard (of mss Neteller) te gebruiken. Zal wel lang duren :(
Laatst gewijzigd door dean3009 op 22 dec 2010, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ooit al aan paypal gedacht? Daar kan je ook per overschrijving geld aan toevoegen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ja, gebruik ik soms ook, maar bij Amazon en Thehut kun je jammer genoeg geen Paypal gebruiken. Dat is het grote nadeel aan deze shops vind ik.

Dus een goedkope shop waar je met Paypal kan betalen is ook altijd welkom :)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

De vraag is bij al die brijven wat als er een defect aankomt ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Goedkope Belgische webshops?

:lol: :lol:
Dan kan je zéér lang zoeken.
Het woord "goedkoop" komt niet eens voor in België, laat staan in Belgische webshops (die amper bestaan).

bartsmit is zoals Lord zegt een goede optie, amazon.co.uk verkies ik altijd om mijn games te kopen, tis even moeite doen maar tis wel goedkoop!
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

proximusboyke schreef:De vraag is bij al die brijven wat als er een defect aankomt ?


Dan kun je meestal een RMA aanvragen en terug opsturen. Bv bij Amazon heb je 1 maand om je beschadigd/defect voorwerp terug te sturen.

shahab schreef:Goedkope Belgische webshops?

:lol: :lol:
Dan kan je zéér lang zoeken.
Het woord "goedkoop" komt niet eens voor in België, laat staan in Belgische webshops (die amper bestaan).


Haha, da's waar :D Ik doelde meer op shops die snel/goedkoop naar België verzenden :P

http://www.budgetgaming.be/game-profile ... 5_PS3.html
Alle shops op een rijtje :)

De Maestro die tussen de betaalopties staat, is dus blijkbaar niet de Maestro beschikbaar op alle bankkaarten. Ze vragen gewoon naar kredietkaart gegevens. Play.com is dus ook gewoon kredietkaart :(

Hier wel Bancontact:
http://www.ps4life.com/gran-turismo-p-686.html € 48.99, niet zo duur

Edit:
Gewoon even laten weten dat ik nu geld heb overgeschreven naar WireCard, zodat ik op Amazon GT5 kan bestellen :)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

bij argenta en vele andere kleinbanken heb je "gratis" een visa/mastercard .... en die kun je dan weer linken aan je paypal....
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

skynetbbs schreef:bij argenta en vele andere kleinbanken heb je "gratis" een visa/mastercard .... en die kun je dan weer linken aan je paypal....

(zonder verzekering)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

hmm eens opgezocht

die verzekering is idd geen optie bij kleinbanken maar kun je gratis geld afhalen binnen de SEPA zone
bij grootbanken betaal je rond de 20 euro per jaar op de kaart; 0,35% voor die verzekering en betaal je 1,5-2% (minimaal 5tal euro) bij het geld afhalen ermee

trouwens ik ga ervan uit dat je het hebt over de 2jaar extra "waarborg" op electronische toestellen >50euro
of heb je het over de 90 dagen aankoop bescherming?
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Bij de meeste banken zit er een master/visa-kaart in uw jaarlijks tarief inbegrepen.

KBC Comfort bv daar is Visa inclusief. En ja, je kan die ook krijgen als je nog studeert, limiet zit dan op €625 ofzo. Als je het varken uithangt dan blokkeren ze de boel en komen ze wel aankloppen bij je ouders ;)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

zelfs op "belgische adressen &winkels " kun je problemen hebben : http://www.extremediscount.be/
maar visa heeft teruggestort...
sipjan
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 mar 2011, 10:40
Bedankt: 1 keer

budgetgaming is inderdaad een handige website alleen niet altijd up to date.
Plaats reactie

Terug naar “Games”