Herinneringen via tv.be bij Telenet
Geplaatst: 20 dec 2010, 16:23
Pas recent ontdekt dat je tv.be (de Digiprogrammer site) ook kan gebruiken met een gewone Digibox. Je kan immers via de site ook herinneringen zetten.
Leuke feature.. mocht het deftig werken. Ik heb die functionaliteit al enkele proberen gebruiken, maar is gewoon enorm instabiel. Er is overigens geen consistentie in de problemen.
1. Direct foutmelding "De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw" zonder dat ik al mijn toestel kan kiezen.
2. Foutmelding "De verbinding met de Digibox/Digicorder is mislukt. Controleer of de Digibox/Digicorder aan staat en interactief is. Probeer het opnieuw.
3. En als het toch lukt, dan verandert het 'belletje' icoon in een 'refresh' icoon met melding "Aanvraag wordt verwerkt". Ook in "Mijn opnames & bestellingen" blijven die in dezelfde status staan.
4. En soms verdwijnen de herinneringen zomaar. Vermoedelijk is dat gewoon een gevolg van puntje 3 namelijk dat na verloop van tijd in "Aanvraag wordt verwerkt" de request uiteindelijk time-out.
Heb al bij al nog maar 1 keer een herinnering werkend gekregen.
Is dit bij iedereen zo onbruikbaar, of is er toch iets mis met mijn account of Digibox ?
Leuke feature.. mocht het deftig werken. Ik heb die functionaliteit al enkele proberen gebruiken, maar is gewoon enorm instabiel. Er is overigens geen consistentie in de problemen.
1. Direct foutmelding "De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw" zonder dat ik al mijn toestel kan kiezen.
2. Foutmelding "De verbinding met de Digibox/Digicorder is mislukt. Controleer of de Digibox/Digicorder aan staat en interactief is. Probeer het opnieuw.
3. En als het toch lukt, dan verandert het 'belletje' icoon in een 'refresh' icoon met melding "Aanvraag wordt verwerkt". Ook in "Mijn opnames & bestellingen" blijven die in dezelfde status staan.
4. En soms verdwijnen de herinneringen zomaar. Vermoedelijk is dat gewoon een gevolg van puntje 3 namelijk dat na verloop van tijd in "Aanvraag wordt verwerkt" de request uiteindelijk time-out.
Heb al bij al nog maar 1 keer een herinnering werkend gekregen.
Is dit bij iedereen zo onbruikbaar, of is er toch iets mis met mijn account of Digibox ?