Herinneringen via tv.be bij Telenet

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Pas recent ontdekt dat je tv.be (de Digiprogrammer site) ook kan gebruiken met een gewone Digibox. Je kan immers via de site ook herinneringen zetten.
Leuke feature.. mocht het deftig werken. Ik heb die functionaliteit al enkele proberen gebruiken, maar is gewoon enorm instabiel. Er is overigens geen consistentie in de problemen.

1. Direct foutmelding "De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw" zonder dat ik al mijn toestel kan kiezen.
2. Foutmelding "De verbinding met de Digibox/Digicorder is mislukt. Controleer of de Digibox/Digicorder aan staat en interactief is. Probeer het opnieuw.
3. En als het toch lukt, dan verandert het 'belletje' icoon in een 'refresh' icoon met melding "Aanvraag wordt verwerkt". Ook in "Mijn opnames & bestellingen" blijven die in dezelfde status staan.
4. En soms verdwijnen de herinneringen zomaar. Vermoedelijk is dat gewoon een gevolg van puntje 3 namelijk dat na verloop van tijd in "Aanvraag wordt verwerkt" de request uiteindelijk time-out.

Heb al bij al nog maar 1 keer een herinnering werkend gekregen.

Is dit bij iedereen zo onbruikbaar, of is er toch iets mis met mijn account of Digibox ?
Laatst gewijzigd door a3ke 20 dec 2010, 19:54, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: geen tags in tittels aub
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Heb daar nog geen problemen mee had, zonet een paar herinneringen gaplaatst en dat werkt nog altijd...
Heb je misschien ook problemen met het interactief zijn met de digibox b.v nieuws enzo aanvragen ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Tnx voor de reactie.
Neen, op de Digibox zelf nog nooit problemen gehad. Daar in het verleden al af en toe Herinneringen op gebruikt, alsook regelmatig Nieuws uit de TVtheek en zo.

Zal dan maar eens Telenet zelf contacteren.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kan je m.tv.be niet gebruiken?
Ik gebruik deze en deze is echt veel beter dan tv.be ;).

Sneller en overzichtelijker ook en werkt zoals het moet.

Ik weet ik me tijd geleden al had aangemeld als tester enzo maar ik weet niet eens of iedereen dit nu kan gebruiken of niet want in den beginne kon ik er ook niet op, ze moesten dat precies eerst nog activeren.
Ge kunt ze kussen
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Ik word er knettergek van.

Zie mijn thread ivm SSO tss TV.be en Mijn Telenet. Op tv.be kan ik tenminste nog uitloggen met mijn Telenet Login om dan in te loggen met mijn mail-adres. Op m.tv.be heb ik helemaal die optie niet. Ik kan initieel wel inloggen met Telenet Login, maar moet dan kiezen of ik al tv.be gebruiker ben (ja dus) maar dan geraak ik er gewoon niet op met mijn bestaande tv.be gegevens.

Support heeft ondertussen ook al geantwoord met een vrij belachelijke respons. Ze zien dat connectie tussen mijn modem en Digibox perfect wordt, dus zal het wel het probleem van de web applicatie zelf zijn en moet ik daar maar gaan vragen. Hoe ik dat moet doen moet ik blijkbaar maar zelf zien uit te vissen. WTF, voor mij is dat gewoon allemaal Telenet en moeten ze me helpen via de normale supportweg. :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”