Support via de nieuwste trends (Twitter, Facebook)...hypes ?
Geplaatst: 18 dec 2010, 12:03
Scarlet is, zoals ook Belgacom en anderen, al een tijd 'actief' op Twitter en Facebook. Hoewel ik persoonlijk nooit erg hoog heb opgelopen met het nut van deze sites, heb ik het dan toch maar eens op gewaagd en een Twitter account aangemaakt. De eerste tweet poging was ivm. Belgacom TV (aan Eva dus) waarbij na een paar dagen een wat matige reactie en info terug kwam (maar op deze site 10X beter geholpen door de wel gekende BC insiders).
Nadien ook aan Scarlet vragen gesteld (via tweet en via message). Een maand later nog geen enkele reactie. Ook nav. de problemen van gisteren (o.a. mail) geen enkele tweet te bespeuren. Op Facebook net even gekeken (als bezoeker, want doe geen moeite meer om account aan te maken) en noppes. Buiten recente reacties van gefrustreerde klanten ivm. de mailproblemen, niks nuttigs te bespeuren de voorbije maanden.
Ze zouden beter hun effort concentreren op betere telefonische support en die hypes aan de kant schuiven.
Ik heb trouwens nooit begrepen waarom sommige mensen elke detailke van hun doen en laten moeten kenbaar maken.
Oh ja, voor al de geïnteresseerden, ik ga de komende 5 minuten op de pot zitten, daarna weet ik het nog niet goed. Maar ik zal u zeker NIET op de hoogte houden.

Nadien ook aan Scarlet vragen gesteld (via tweet en via message). Een maand later nog geen enkele reactie. Ook nav. de problemen van gisteren (o.a. mail) geen enkele tweet te bespeuren. Op Facebook net even gekeken (als bezoeker, want doe geen moeite meer om account aan te maken) en noppes. Buiten recente reacties van gefrustreerde klanten ivm. de mailproblemen, niks nuttigs te bespeuren de voorbije maanden.
Ze zouden beter hun effort concentreren op betere telefonische support en die hypes aan de kant schuiven.
Ik heb trouwens nooit begrepen waarom sommige mensen elke detailke van hun doen en laten moeten kenbaar maken.
Oh ja, voor al de geïnteresseerden, ik ga de komende 5 minuten op de pot zitten, daarna weet ik het nog niet goed. Maar ik zal u zeker NIET op de hoogte houden.
