Het is niet de eerste keer... en ik stoor me er wel aan (zelfs meer dan aan de originele opmerkingen).
Bij deze... http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... &start=200
Of het terecht is of niet laat ik aan de moderators over... maar kunnen jullie het bekvechten elders doen ?
Ook moderators verliezen hun pedalen
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik zal hem in de toekomst dan maar laten trollen, zodat er nog 10 posts welles-nietes kunnen bijkomen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Oke, in een ander topic heb ik 2 posts van Bunga proberen melden maar blijkbaar waren die berichten reeds gemeld.
Is er dan niets mee gedaan?
Het mag ondertussen toch duidelijk zijn dat een (groot) aantal gebruikers Bunga en zijn andere schizofrene persoonlijkheden meer dan zat zijn.
Is er dan niets mee gedaan?
Het mag ondertussen toch duidelijk zijn dat een (groot) aantal gebruikers Bunga en zijn andere schizofrene persoonlijkheden meer dan zat zijn.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik begrijp het probleem.
Beter de Troll identificeren dan bannen vind ik persoonlijk
Ik probeer zo verstandig te zijn om te zwijgen en hem in mijn vijandenlijst te plaatsen. maar heb al veel zin gehad om een welgemeende F*** Y** zonder de sterretjes te antwoorden maarja dan hebbek zelf ook vodden hier
Kunnen jullie niet zorgen dat het IP van de troll publiekelijk wordt bij elke post?
Immah Charging mah lazor!
Beter de Troll identificeren dan bannen vind ik persoonlijk
Ik probeer zo verstandig te zijn om te zwijgen en hem in mijn vijandenlijst te plaatsen. maar heb al veel zin gehad om een welgemeende F*** Y** zonder de sterretjes te antwoorden maarja dan hebbek zelf ook vodden hier
Kunnen jullie niet zorgen dat het IP van de troll publiekelijk wordt bij elke post?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik erger me er ook aan - maar dan omwv het feit dat men hem (bunga, RR, name it...) zo lang laat doen en erop ingaat , ipv hem DIRECT te bannen ...r2504 schreef:Het is niet de eerste keer... en ik stoor me er wel aan (zelfs meer dan aan de originele opmerkingen).
Bij deze... http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... &start=200
Of het terecht is of niet laat ik aan de moderators over... maar kunnen jullie het bekvechten elders doen ?
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Probleem is dat deze troll honderden verschillende IP's heeft en waarschijnlijk één dsl-verbinding per persoonlijkheid. Dus uw LOIC richten op deze troll is bijna onmogelijk.honda4life schreef: Kunnen jullie niet zorgen dat het IP van de troll publiekelijk wordt bij elke post?
Komt erbij dat het IP-adres morgen uitgedeeld kan zijn aan zijn buur.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee, maar hoeft dergelijk gevecht en plein public ?Goztow schreef:Ik zal hem in de toekomst dan maar laten trollen
Stuur hem een PB, delete z'n post, ban hem... I don't care, maar liefst niet op de huidige manier (het geeft namelijk geen goede indruk).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je hebt volledige gelijk, deze discussie hoort niet en plein public.
Slotje.
PS. Intussen is deze persoon (terug) geband.
Slotje.
PS. Intussen is deze persoon (terug) geband.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.