Snelheid Skynet webspace

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
HellFish
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2002, 11:44
Locatie: Sint-Truiden
Contacteer:

Hoe snel is de skynet webserver eigenlijk om van te downloaden, en hoeveel gebruikers kunnen er gegelijk connecten?
Ik vind dit nergens terug op de site.

Edited by The Oddity
Hellfish gelieve de regels te lezen betreffende het posten van images in je signature. Dit is niet toegelaten. Je hebt de mogelijkheid om een image te gebruiken als avatar. Wanneer je geregistreerd bent. Gelieve de dus image uit je code te verwijderen.
Indien jij dit niet doet, doen wij dit.

De Rules
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wat de effectieve upload snelheid is van webspace servers, denk ik niet dat ergens gepubliceerd staat, weet het in elk geval niet.
Maar ik moet zeggen uit ondervinding dat deze vrij snel zijn. downloaden tegen 350Kbyte/s is mogelijk.

Gelijk connecten wat bedoel je daar mee?

Gelijktijdig op je website via HTTP? denk niet gelimiteerd
Gelijktijdig via ftp op je webspace? Denk dat je van hetzelfde ip: meerdere connecties mag maken, maar dat het niet toegelaten is connecties te maken naar de ftp van twee verschillende ip's ter zelfder tijd.

Je mag je webspace dus niet gebruiken als anonymous ftp server, waar je stuff kan downloaden als het zo iets is. Je moet de mensen dit laten downloaden via http. Wel ff opmerken dat de content van de downloads LEGAAL moet zijn, anders heeft skynet het recht om hierbij op te treden.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

mja die webspace is redelijk snel.
Maar de laatste tijd gaat het nogal achteruit.
De speedtests op www.adslbox.be staan op skynet webspace.
Bij skynet maken ze zich blijkbaar ook geen zorgen om de traffiek die je genereerd want ik genereer ongeveer per maand 60gig traffic... en ze hebben nog nooit geklaagd ;)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

hehe, ze gaan er idd soms beke op achteruit, maar ze zijn toch sneller dan die van pandora als ik mij niet vergis :-), en véél sneller dan die van PI heb ik zelf ondervonden... hehe tja over dat soort traffic kijken ze gelijk niet omdat niemand daar echt grote sites op host, al moet ik zeggen dat ik dacht dat daar in den beginne wel een limiet op stond, dacht dat ik dat es gelezen had in een boekske dat ik er in het begin van mijn aansluiting bij kreeg. weet wel niet meer hoeveel mja.

Denk dat dat al voorbijgestreefd is, en dat zich dat niet meer aantrekken...
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Euhm, ik heb nog niet zo heel erg lang geleden (ik denk een week of 4) ergens gelezen dat de traffic limiet 5 gieg per maand is. Misschien kijken ze er niet echt naar, maar het stond er toch.

Cheers
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”