Hebben sinds juli vorig jaar de Shake+ met TurboNet
We zijn verleden maand verhuist, nu blijkt dat wij 200€ aansluitingskosten zijn aangerekend (100 voor afsluiten oude adres)
Kan dit zomaar? dacht dat verhuis kosten enkel de 50€ aansluit kosten waren.
200€ verhuis kosten?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Een verhuis op zich is gratis... behalve dan de aansluiting op je nieuwe adres (al dacht ik dat dat wel wat meer was dan 50 euro).
http://telenet.be/2706/0/1/nl/thuis/hel ... ienst.htmlX-QlusioN schreef:Hebben sinds juli vorig jaar de Shake+ met TurboNet
We zijn verleden maand verhuist, nu blijkt dat wij 200€ aansluitingskosten zijn aangerekend (100 voor afsluiten oude adres)
Kan dit zomaar? dacht dat verhuis kosten enkel de 50€ aansluit kosten waren.
http://telenet.be/430/0/1/nl/thuis/verhuizen.html
http://onlinesupport.telenet.be/content ... en-verhuis
Laatst gewijzigd door Bunga 10 dec 2010, 15:51, in totaal 1 gewijzigd.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
On topic: heb je expliciet gevraagd om je aansluting af te sluiten in je oude woning? Of heb je gewoon opgezegd? De nuance is belangrijk: als je opzegt, dan sturen ze niet direct iemand om af te sluiten. ze wachten dan tot er meerder personen hebben opgezegd in je buurt alvorens een technieker te sturen. Als je expliciet vraagt om af te sluiten, dan komt er speciaal voor jou iemand en dat kost geld.
Ik zou zeker naar telenet bellen en van je oren maken. Dienst kwaliteitsopvolging vragen, kan ook helpen. Dreigen met opzeggen ook, maar enkel als je kan. Ik laat het aan mensen met meer ervaring daarin over om je hierbij nog wat tips te geven.
Update: en in je posts updaten ben je ook goed, Bunga
Ik zou zeker naar telenet bellen en van je oren maken. Dienst kwaliteitsopvolging vragen, kan ook helpen. Dreigen met opzeggen ook, maar enkel als je kan. Ik laat het aan mensen met meer ervaring daarin over om je hierbij nog wat tips te geven.
Update: en in je posts updaten ben je ook goed, Bunga
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Volgens de link van Bunga zou het zijn...X-QlusioN schreef:Staat op de aanrekening ook +50€ voor activatie huur Digicorder...
- 50 euro activatie TV (waarom toch weer die activatie toestanden )
- 100 euro aansluitingskosten
De 50 euro activatie huur Digicorder is dus absoluut niet terecht (aangezien het geen nieuw product is) volgens http://onlinesupport.telenet.be/content ... en-verhuis
Ik zou dan ook nogmaals bellen, en indien men dit laatste niet schrapt de dienst kwaliteitsopvolging vragen (trouwens vraag aan het begin steeds vriendelijk wie je helpt... heeft een speciaal effect als je dan met naam erbij de dienst kwaliteitsopvolging vraagt).