Pagina 1 van 1
dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 09:56
door silencer
Had hier gedurende enkele uren geen internet (logs pfsense).Crm.schedom werkte gisteren ervoor ook al niet (db time out). Ben ik de enige die dit voor had? Toch maar eens een backup-line/Bgc/Edpnet/telenet/MV/jimmobile(3g modem) overwegen voor mijn servers.
[ Post made via mobile device ]
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 10:19
door iDemmel
Voor ik naar mn werk vertrok deze morgen had ik ook géén internet meer van Dommel (Homeconnect, dus ook geen VoIP meer).
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 10:25
door tarzan1990
hier ook ...valt nu toch regelmatig voor.
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 10:34
door Uzzi
Vanmorgen eveneens geen internet via mijn Speedconnect verbinding. Reset van de modem heeft het probleem opgelost.
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 10:40
door iDemmel
Uzzi schreef:Vanmorgen eveneens geen internet via mijn Speedconnect verbinding. Reset van de modem heeft het probleem opgelost.
Dit was mijn eerste reactie, aangezien het wel 1-2 keer per maand zo is dat de router na een dagelijkse disconnect niet zelf weer de verbinding tot stand brengt.
Echter lukte did vandaag niet, de router bleef in een "line loopback".
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 12:55
door Azgard
Deze morgen lag internet er idd uit, rond 8u30 - 9u00 was er weer verbinding.
Ook gisteren lag de verbinding er ff uit (max. 10 minuten)...
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 12:58
door PumbaaH
panne van de nacht..... van 5:30 tot 8:20 kreeg ik de melding 'access denied'
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 14:44
door Azgard
Ahaa, ze zullen speedline aan t uitrollen zijn...
(wishfull thinking he, je weet maar nooit, t was nog voor dit jaar dus lang zal t niet meer mogen duren)
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 15:29
door ChelloExtremer
idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 16:23
door yurifedov
ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.
Goed bezig.
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 17:37
door Fireblade
Om precies te zijn, de disconnect begon eerst bij de newsserver. Om half drie heb ik de router gereset en deze gaf geen onlinestatus meer.. tot 08u10. Toen sprong internet weer aan. En ik dacht al dat het probleem weer bij ons lag. Ben ik blij dat ik niet de enige was met dit probleem. Geen nieuws van Dommel verkregen ivm deze panne, iemand?
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 18:11
door Azgard
Nee. Het tegendeel zou mij verrast hebben. Ook niks op de news-pagina in crm trouwens.
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 18:23
door manu
Netconnect in Antwerpen 03 geen problemen tussen 6u en 8u15
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 19:25
door elompi
silencer schreef:Had hier gedurende enkele uren geen internet (logs pfsense).Crm.schedom werkte gisteren ervoor ook al niet (db time out). Ben ik de enige die dit voor had? Toch maar eens een backup-line/Bgc/Edpnet/telenet/MV/jimmobile(3g modem) overwegen voor mijn servers.
CRM lag er hier gisteren ook uit ..
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 22:05
door jaker
Deze morgen hier in Meerhout ook geen internet (en ook geen telefonie) met netline
Kwam pas terug in orde na heropstart van de modem.
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 22:45
door krisken
Geen problemen te merelbeke, niks speciaals te zien op de logs. zone 09
Re: dommel down
Geplaatst: 06 dec 2010, 22:56
door yama
Deze morgend is het ook west-vlaanderen zone 056 het inet voor een ruime tijd uitgevallen .
Re: dommel down
Geplaatst: 07 dec 2010, 12:57
door conehead
Dommel gaat hier momenteel erg traag ....
Re: dommel down
Geplaatst: 07 dec 2010, 13:01
door q-tec
hier in 09 lag het er uit rond 4u terug internet na reboot van de modem.
[ Post made via mobile device ]
Re: dommel down
Geplaatst: 07 dec 2010, 20:25
door silencer
yurifedov schreef:ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.
Goed bezig.
Teller telt hier niet meer, ondertussen al +100GB gedownload en blijft op 1020 gb staan (speedconnect), heb even het speedconnect+ gevoel.
Re: dommel down
Geplaatst: 07 dec 2010, 20:26
door silencer
q-tec schreef:hier in 09 lag het er uit rond 4u terug internet na reboot van de modem.
[ Post made via mobile device ]
Waarom reboot die modem in feite (heb het soms ook)?
Re: dommel down
Geplaatst: 07 dec 2010, 20:46
door silencer
silencer schreef:yurifedov schreef:ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.
Goed bezig.
Teller telt hier niet meer, ondertussen al +100GB gedownload en blijft op 1020 gb staan (speedconnect), heb even het speedconnect+ gevoel.
Dommel leest precies mee, telt weer (volume op), maar nog altijd volle snelheid.
Re: dommel down
Geplaatst: 11 dec 2010, 16:25
door DelinQuente
Bij mijn hier ( Zone 011) Non stop disconnects gehad since gisteren tot 30 min geleden .
Snelhied is met een pak naar omlaag gegaan van 5,5Mbps ---> 2,4 Mbps
Re: dommel down
Geplaatst: 12 dec 2010, 21:58
door Mahimahi
Zondag 11/12/10 vanaf iets voor 20u tot 21,30u geen internet hier in zone 052.
Is het normaal dat ook de DSL led dood was op de modem?
Power en Ethernet bleven branden, DSL en Internet waren dood.
Als het enkel Dommel was zou de DSL led dan niet moeten blijven branden?
Re: dommel down
Geplaatst: 12 dec 2010, 22:44
door conehead
Hier in zone 052 niets van gemerkt maar het gaat allemaal sinds enkele dagen veel trager, haal bij de nieuwsgroepen nog maar 1/4 vd snelheid voorheen.
En iets versturen via msn gaat ook al niet vooruit.
Net even op speedtest getest en download geeft hier 4.5mb aan terwijl dit vroeger 20mb was
Re: dommel down
Geplaatst: 12 dec 2010, 22:57
door Mahimahi
Mijn snelheid is nog steeds stabiel 480Kb/sec down, maar mijn "ADSL1tje" is gewoonweg niet te vergelijken met uw verbinding