[

Dit was mijn eerste reactie, aangezien het wel 1-2 keer per maand zo is dat de router na een dagelijkse disconnect niet zelf weer de verbinding tot stand brengt.Uzzi schreef:Vanmorgen eveneens geen internet via mijn Speedconnect verbinding. Reset van de modem heeft het probleem opgelost.
Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
CRM lag er hier gisteren ook uit ..silencer schreef:Had hier gedurende enkele uren geen internet (logs pfsense).Crm.schedom werkte gisteren ervoor ook al niet (db time out). Ben ik de enige die dit voor had? Toch maar eens een backup-line/Bgc/Edpnet/telenet/MV/jimmobile(3g modem) overwegen voor mijn servers.
Teller telt hier niet meer, ondertussen al +100GB gedownload en blijft op 1020 gb staan (speedconnect), heb even het speedconnect+ gevoel.yurifedov schreef:Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Goed bezig.
Dommel leest precies mee, telt weer (volume op), maar nog altijd volle snelheid.silencer schreef:Teller telt hier niet meer, ondertussen al +100GB gedownload en blijft op 1020 gb staan (speedconnect), heb even het speedconnect+ gevoel.yurifedov schreef:Bij mij de teller vannacht moest gereset worden. Nu staat het volgende reset op 06/01/2011.ChelloExtremer schreef:idd, was hier ook down deze nacht (cityconnect plus, Leuven).
Goed bezig.