Nieuw bij Belgacom TV, vanaf 1 november a.s.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Nieuw bij Belgacom TV, vanaf 1 november a.s.Content:Binnenkort zullen de Belgacom TV klanten een programma kunnen bekijken en tot 2 programma's tegelijkertijd kunnen opnemen!

De nieuwe functie wordt tussen 1 en 30 november geleidelijk ingevoerd bij de Belgacom TV klanten. Deze nieuwe opnamemogelijkheden zijn in eerste instantie enkel van toepassing op de meest bekeken zenders(één – Ketnet/Canvas – VTM – 2BE – VT4 – VijfTV – Vitaya – Cartoon Network – één+ - Ketnet/Canvas+ - La Une – La Deux – RTL-TVI – TF1 – France 2 - AB3). Vanaf 1 januari 2011 zal deze lijst van zenders worden uitgebreid.

Concreet zal iedereen kunnen genieten van een extra "stream". Klanten die voorheen niet konden tv kijken en simultaan een opname maken van een andere zender kunnen dit nu wel. Zelfs tot 2 opnames. Deze opnames zullen 30 dagen worden bewaard.
Klanten waarvoor dit wel reeds mogelijk was, zullen nu tv kunnen kijken en simultaan 2 opnames kunnen maken. 1 van deze opnames zal 30 dagen worden bewaard.

Opgelet: indien je wil dat een opname langer dan 30 dagen bewaard blijft, dan moet dit vooraf (dus voor de start van de opname) worden ingesteld via het opnamemenu. Deze functionaliteit is niet beschikbaar voor serie-opnames.

Waneer de nieuwe functie beschikbaar is, zal er een banner worden getoond in het Belgacom TV hoofdmenu.

Plaats dit even ter info. Mogelijk bestaat er al een topic over en heb ik die gemist.
Heb de functie sinds donderdag en is heel handig.
Groetjes Twen
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Ge moogt er zeker van zijn dat ge die topic hebt gemist. Kijk maar eens naar deze topic. Je had toch eerst eventjes kunnen zoeken ? Bovendien, als er iets nieuws is bij Belgacom TV of Belgacom in het algemeen en dit reeds meer dan een maand gekend is, zou het dan zo zijn dat je 5 weken later met "breaking news" kunt afkomen ?
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

quistnix, ik heb slecht gezocht, maar userbase is ook zo rijk.
Zoals je zegt ik vond het al vreemd dat ik het over het onderwerp geen topic vond.
En ik had geenzins de bedoeling "breaking news" te plaatsen, anders had ik mijn berichtje niet zo twijfelend geformuleerd.
Toch bedankt voor je link.
Groetjes Twen
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”