Probleem met zendervolgorde aanpassen bij BelgacomTV

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Xardy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2010, 20:53

Hallo

Ik vroeg mij af of iemand een oplossing weet voor volgend probleem. Zal morgen ook contact opnemen met de helpdesk.

Ik wou deze avond even vlug de zenders een hd, canvas hd en vtm hd op de plek van een, canvas en vtm plaatsen. Na dit in het menu te doen en op ok te drukken ga ik terug naar digitale tv. Maar als ik nu naar de nummers 1, 2, 3 of 30, 31, 31 zap (zowel via channel up en down of de nr in te drukken) krijg ik een blauw scherm met daarop zender onbeschikbaar. Maar ik krijg wel geluid, en als ik naar het menu ga speelt de zender wel in de miniatuur rechtsboven in het scherm. Ook als ik dan wegzap zie ik dan voor 2 seconden beeld. Ik heb dan geprobeerd om de volgorde weer aan te passen, de optie standaard zendervolgorde ook geprobeerd. Maar niets lijkt te helpen. Ik heb nu eens de stroom uit getrokken en ben nu aan het wachten tot hij weer opgestart is in de hoop dat dit mijn probleem oplost...

De decoder die ik trouwens gebruik is denk ik de v3
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

toen ik de eerste keer de zendervolgorde aanpaste had ik een gelijkaardig probleem. Ik heb toen een tijd de decoder uitgezet met afstandsbediening, toen ik enige uren later opnieuw keek, was alles in orde...
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Stroomonderbreking geholpen ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Xardy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2010, 20:53

Sorry voor het late antwoord, stroomonderbreking heeft inderdaad geholpen en de zenders waren dan ook van plaats verwisseld. Snap nu wel niet waarom hiervoor een reboot nodig is, gewoon brakke programmatie?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”