Gratis minuten Base Herlaadkaart

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
vacano
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007, 15:19

Heb zojuist volgende mail verstuurd. Ben benieuwd...:
" "Volgens de website van base heb je bij het herladen van je gsm voor een bedrag van 10 euro (Base-prepaid) recht op 60 gratis minuten bellen naar andere base-nummers. Blijkbaar geldt dit niet voor mij want ik krijg maar 30 minuten gratis. Als ik inlog via internet op mijn account staat er bij mijn tariefplan nochtans : Base Prepaid. Kan u eens nakijken hoe het komt dat ik geen 60 gratis minuten krijg.

Ik heb hier vandaag al voor gebeld met de klantendienst en daar hebben zij mij aangeraden een klacht in te dienen. Het zou te maken hebben dat ik nog een op een oud tariefplan zit of zoiets….?
Ben inderdaad al vele jaren base-prepaid-klant. Ik vind het dan maar logisch dat ik kan genieten van die gratis minuten die momenteel gelden wanner ik herlaad. Kan dit rechtgezet worden ?
Met vriendelijke groeten""
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Een klacht is totaal niet aan de orde.
Je hebt recht op de voordelen die overeenkomen met het tarief dat je hebt, vanzelfsprekend. En als je een oud tarief hebt, dan heb je ook de oude voorwaarden :p! Dat hebben ze je - afgaande op je eigen post - ook bij de klantendienst gemeld... of zoiets...

Jij hebt de oude BASE 'prepaid' (die niet meer op de BASEwebsite staat): http://www.vergelijking.be/gsm/prepaid.php?id=2
Daar zitten dus 30 minuten bij naar BASE.

Jij wilt de nieuwe BASE 'prepaid BASE': http://www.base.be/nl/mobiel/herlaadkaa ... epaid-base
Daar zitten dus 60 minuten bij naar BASE & 60 sms'en naar BASE & 5 MB.

Zoals je rechts op de pagina kan zien bij 'ben je al BASE klant?' kan je dit laten aanpassen in een winkel.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb de verschillen van de twee tariefplannen nu niet in detail bekeken. Maar waarschijnlijk ga je door de overschakeling van 1st-seconde tarifering naar 1st minuut tarifering.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Neen, die BASE 'prepaid' was al volledige eerste minuut zonder connectiekost.
Voor het systeem met connectiekost vanaf eerste seconde moeten we nóg verder teruggaan in de tijd, ten tijde van de pre/postpaid 1/2/3, of nu nog steeds met de postpaid BASE Classic.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

vacano schreef:Ben inderdaad al vele jaren base-prepaid-klant. Ik vind het dan maar logisch dat ik kan genieten van die gratis minuten die momenteel gelden wanner ik herlaad.

Ik weet niet welk tariefplan jij nog hebt, maar het vorige was "prepaid 24/7" welke, bij een herlading van 10€, 60min en 120 sms'en naar Base kreeg.
Nu bestaan er ipv daarvan 2 nieuwe tariefplannen (buiten de "prepaid sms" die ongewijzigd is gebleven) nl. "prepaid BASE" en "prepaid ALL", welke respectievelijk 60min + 60sms naar base en 70min naar alle netwerken krijgen bij een herlading van 10€.
Het is dus onmogelijk voor base om voor u de keuze te maken, daar dit voor sommige nadelig kan zijn. Zo zijn de tarieven gestegen van 0,22€/min naar 0,25€/min bij een herlading van 10€. En zelf van 0,20€/min en 0,25€/min bij een herlading van 20€.

Ik ben alleszins blij dat men die niet doet, zo bel ik nog steeds aan het voordelige prepaid 1-2-3 tarief.
vacano
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007, 15:19

Weet eigenlijk niet onder welk tariefplan ik val: als ik inlog op mijn account via de website staat er : "Je tariefplan is: BASE prepaid". Als ik minder dan 1 minuut bel betaal ik 0,25 euro... Mijn vrouw heeft ook volgens de website 'Base Prepaid' en krijgt wel 60 minuten gratis en betaalt 0,22 euro als zij minder dan 1 minuut belt....?


MRC101 schreef:
vacano schreef:Ben inderdaad al vele jaren base-prepaid-klant. Ik vind het dan maar logisch dat ik kan genieten van die gratis minuten die momenteel gelden wanner ik herlaad.

Ik weet niet welk tariefplan jij nog hebt, maar het vorige was "prepaid 24/7" welke, bij een herlading van 10€, 60min en 120 sms'en naar Base kreeg.
Nu bestaan er ipv daarvan 2 nieuwe tariefplannen (buiten de "prepaid sms" die ongewijzigd is gebleven) nl. "prepaid BASE" en "prepaid ALL", welke respectievelijk 60min + 60sms naar base en 70min naar alle netwerken krijgen bij een herlading van 10€.
Het is dus onmogelijk voor base om voor u de keuze te maken, daar dit voor sommige nadelig kan zijn. Zo zijn de tarieven gestegen van 0,22€/min naar 0,25€/min bij een herlading van 10€. En zelf van 0,20€/min en 0,25€/min bij een herlading van 20€.

Ik ben alleszins blij dat men die niet doet, zo bel ik nog steeds aan het voordelige prepaid 1-2-3 tarief.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb zonet gemerkt dat de laatste week regelmatig gesprekken naar BASE aangerekend worden, hoewel ik ruim 400 gratis belminuten heb.
Heb dan ook via de website een contactformulier ingevuld.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

kan ook zijn dat die mensen zijn overgestapt naar andere provider
Dit kan je nagaan op www.1299.be
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

nee, want het zijn gesprekken naar mijn vrouw, die is ook bij Base. En soms worden ze aangerekend, en soms niet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”