Beste,
Ik heb een phpbb3 forum geïnstalleerd op mijn ubuntu server(tje).
Ik heb een 10tal vrienden waarmee ik ga mtb/koersen en we spreken altijd af via het forum waar en wanneer we gaan rijden. Echter denkt men niet altijd om eens naar het forum te gaan kijken, maar de meesten controleren wel dagelijks hun e-mail. Bestaat er ergens een MOD waarbij ik kan instellen dat telkens er een nieuwe post komt van iemand (dus nieuw onderwerp of nieuwe reactie) men een e-mail krijgt met daarin de melding dat er iets werd gepost op het forum?
phpbb3: mail naar iedereen bij nieuw onderwerp/antwoord
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Eigenlijk de "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" voor een groep van mensen?
Hmz. Hoe zou je die groep van mensen dan moeten selecteren...
Enfin ja via een digest mailing zou zoiets kunnen, misschien deze mod?
//edit: woeps, link is phpBB 2.0, ik neem aan dat je 3.0 hebt.
Misschien dit? http://phpbbservices.com/digests/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Het probleem bij "breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" geldt dan enkel als men telkens in dezelfde topic blijft. Echter voor iedere andere rit wordt er een andere topic gecreëerd...meon schreef:Eigenlijk de "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" voor een groep van mensen?
Eens zien wat die digest juist is
-
- Elite Poster
aha, zou ik eens moeten uittesten ze.
Dit wil zeggen dat als je u bvb abonneert op het gedeelte Telenet onder providers je dan telkens een mail krijgt als er een nieuw onderwerp gepost wordt?
Ik test dit straks/vanavond eens uit
Dit wil zeggen dat als je u bvb abonneert op het gedeelte Telenet onder providers je dan telkens een mail krijgt als er een nieuw onderwerp gepost wordt?
Ik test dit straks/vanavond eens uit
-
- Elite Poster
Ik ging dit dus daarnet uittesten maar ik krijg het mail gebeuren niet werkende.
Er staat ingesteld dat iedere gebruiker die hem registreert zichzelf moet activeren via mail. Echter ontvangt geen enkele gebruiker een mail...
Mass e-mail werkt daarentegen wel perfect! Hoe komt het dat het gewone mailen niet lukt, en het "mass e-mail" systeem wel perfect werkt?
iemand enig idee?
Er staat ingesteld dat iedere gebruiker die hem registreert zichzelf moet activeren via mail. Echter ontvangt geen enkele gebruiker een mail...
Mass e-mail werkt daarentegen wel perfect! Hoe komt het dat het gewone mailen niet lukt, en het "mass e-mail" systeem wel perfect werkt?
iemand enig idee?