Voorstel aan A2F en vraag aan UB users

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Iets dat ik mij afvraag is waarom A2F geen product kan verkopen op de lijnen van Begacom. OK, ik weet wel dat Belgacom duurder is, maar ik ben dan ook bereid om een hoger bedrag te betalen. Voor een 3Mbit lijn zonder datalimiet zou ik met plezier het dubbele willen dokken. Dat ze er desnoods een limiet opzetten van 200-300 GB per maand. Dat is nog altijd 'virtueel zonder limiet'.

Wat denken jullie ? 3Mbit down, 192kbit up, 200 Gb traffic voor 80 €


Eigenlijk zou ik die vraag ook willen stellen aan A2F ... is zoiets haalbaar ?


Strife
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Dat is inderdaad geen slecht idee Strife.

Maar ik vind de prijs vééél te hoog, voor een bedrag tussen de 40 en 60€ ben ik bereid om dit te aanvaarden.

Indien mogelijk moet de upload gehandhaafd blijven op 512kbit/s zoals nu.

Ik steun in ieder geval dit voorstel
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ffe duidelijk maken ik ben niet echt tegen limieten maar wel als die maar 10GB per maand zijn en dat je dan een snelle internetlijn hebt tegen 512kb dan kun je er ook niet veel met doen he :lol:

Ik zie het wel zitten dat Adsl2fit een limiet stelt tegen minstens 25GB zegt daar kan ik gerust met leven :-D maar wel met gegarandeerde snelheden natuurlijk :wink:

Laten we hopen dat er zoiets in de aard uit de bus valt zou ik zeggen dan kan het nog goedkomen voor Webvisie :-D
Gast

Ik dacht dat ADSL2Fit een geheime limiet had lopen van 100Gig per maand.

ik zou gerust 70Euro wille betale voor 3mbit down en 512kbit up en 100Gig per maand

Daar betaal je op een ander al gauw 150Euro voor
Gast

Anonymous schreef:Ik dacht dat ADSL2Fit een geheime limiet had lopen van 100Gig per maand.

ik zou gerust 70Euro wille betale voor 3mbit down en 512kbit up en 100Gig per maand

Daar betaal je op een ander al gauw 150Euro voor


Ze hebben voor zover ik weet geen geheim limiet, hoe zouden ze dat wel tewerkstelligen? Ik zit alleszins boven die 100gb per maand... Van dat abbonement, het is een optie maar waarom belgacom? Met scarlet zelf zijn geen problemen maar met adsl2fit wel... Scarlet en Planet Internet gebruikers wat via dezelfde servers gaan enzo hebben geen problemen!
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

tja volgens wat ik lees zit voor mij het probleem wel bij scarlet: zei passen als leverancier hun leveringsvoorwaarden aan ,waardoor A2F in problemen komt. Verder zijn er nog een deel technische onvolkomendheden met netwerk Scarlett, ook, die er voor zorgen dat resultaten A2F erg variabel zijn.

Ergens is er misschien op dit moment een kleine patstelling, (of zo komt het voor ons gebruikers over) en die moet ergens worden opgelost op een manier waarop men ervoor zorgt dat iedereen fair is behandeld, met natuurlijk aandacht voor ons, gebruikers.

Een beetje ingewikkelder mischien als de manier waarop je 2 peuters een taart eerlijk laat verdelen (laat de ene snijden , dan mag de andere eerst kiezen, je zal een taart niet beter doormidden krijgen) maar toch. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat er een aanvaardbare oplossing zal komen, echter hoop ik dat deze er vlug is en daar ben ik helaas niet zo zeker van. :s.
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

LOL , adsl2fit haalt toch nooit die snelheden ... dus jah , je zou bedrogen uitkomen
.: Trance , a Lifestyle :.
Gast

Iemand uit de regio Roeselare of Rumbeke ?
Ik heb A2F reeds herhaaldelijk gemaild met de vraag wat de dll snelheid is in mij omgeving of met de vraag of het mogelijk is een proefabo te nemen om de snelheid te testen, maar tot op heden achten ze het niet nodig om te antwoorden.
De enige conclusie die je hieruit kan trekken is dat het niet goed gaat, dat de snelheid zeer laag is en dat ze zich op papier niet willen engageren !
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Proefabbo :s.
Dat bestaat niet hoor :p
Dat kost teveel om op te zetten ;).
Geen enkele provider zou je dit aanbieden.


Mvg,

Stijn
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

ook is het meoilijk omte zeggen wat bij jou in de regio de snelheid is. Ik weet er hier in de buurt een paar die een doenbare snelheid hebben, en ik weet er ook een paar die bijna continu te langzaam zitten...
Pipo

Misschien een heel stomme vraag, maar wat moet je allemaal niet downloaden om aan 100 gb per maand te komen?
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik ben ook gerust bereid om meer te betalen.

En 200 GB limiet zou idd niet slecht zijn met 512 Kbit up.

75 euro lijkt mij daarvoor wel meer dan genoeg.

greetz,

Nob
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Bwa €75 is wel duur voor een internetabbo als particulier , das meer dan het dubbele van wat we nu betalen :(...
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

vscomp schreef:Bwa €75 is wel duur voor een internetabbo als particulier , das meer dan het dubbele van wat we nu betalen :(...


ik vraag me af of je als normale particulier aan 200 gig geraakt... ok er zijn altijd wel uitzonderingen he, maar toch...

ik zit zelf met skynet, vind de limiet veel te laag (10gig) en moet me dus inhouden. maar moest ik realistisch zijn, ik denk dat als ik zou downen wat ik wil (muziek, af en toe filmpje, etc...) dat ik dan met 20-25gig zeker toekom... en als je dan eens niet toekomt heb je nog steeds volume packs...

en dan het feit dat ze voostellen om een abbo te hebben aan 70 waar een andere provider 150 voor zou vragen... denk je echt dat een ISP de prijs meer dan 50% lager zou legen dan een concurrent? een beetje lager ok, en dan maken ze winst én ze ronselen klanten (als ze leveren wat ze zeggen) maar ik vind dat we in zulke voorstellen veel realistischer moeten zijn...

wat dacht je anders van overheidssubsidies als in zweden en gratis unlimited 100Mbits lijnen?
tof : ja
realistisch : wat dacht je?

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 mar 2004, 22:24

ik ben meomenteel nog geen klant van hen, wacht nog even om lid te worden ( afhankelijk van de klachten op dit forum )

antwoorden op enkele reacties:

15 gb is absoluut niet moeilijk om te halen. Ik heb momenteel een abo
bij skynet met een 15 gn limiet en dit is er soms op één dag door.

Dus als je alle extra volumes zou uitrekenen kom je aan een serieus bedrag. Gelukkig heb ik enkele goed vrienden en familie leden van wie ik de login gegevens heb en die me toe te laten wat van hun account te gebruiken daar ze toch maar iets van een 300 mb per maand hebben.

Ik vind het absoluut niet erg om meer te betalen maar als ik informeer bij tiscali,belgacom ... De enige oplossing is een adsl office abo te nemen.

maar dit kost me toch wat te veel, meer dan 200€ per maand en dan nog een trage upload en al die extra e-mail adressen die je krijgt heb ik niet nodig.

Ik ben gerust bereid te betalen voor een goede service, mag zelfs iets meer dan 100€ zijn maar het moet dan wel werken natuurlijk.

Er mag trouwens een limiet opzitten van 100 gb of liefst nog ietsje meer.

Maar een limiet van 20 a 30 gb vind ik toch wat weinig, dan kan ik evengoed bij skynet blijven en de logins van enkele vrienden gebruiken.
Gast

verdict, hier juist hetzelfde verhaal,
ook skynet plus abo, en na vanaf 10 maart al op smalband gezet wegens 15gig overschreden, en ik vertik het om extra bij te betalen.

Ik ook ben op zoek naar een alternatief, want het moet ook eens gezegd worden : skynet is een betrouwbare en heel goeie provider, maar als enige (toch wel voor sommige onder ons GROOT) nadeel de limiet.

Eigenlijk overweeg ik over te stappen naar Versatel :
- LIMIETLOOS internet voor 29.90 euro/maand
- 512 kb/down
- 256 kb/up

512kb down : wel veel lager dan skynet
256 up : hoger dan skynet.

Maar hier kan ik dan wel een ganse maand surfen met adsl, terwijl ik nu 10 dagen een snelle adsl heb, en 20 dagen surf tegen 64kb/s.

Zou ik dit down verschil merkelijk voelen tijdens het surfen/gamen ?

[hmm, ik denk dat ik dit misschien in een nieuw topic nog eens repost...]
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Anonymous schreef:...en 20 dagen surf tegen 64kb/s


hmmmm versatel draait op 512kbs down...
en 64kb/s = 512kbs...

je bedoelt zeker 64kbits?

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Stephan, hij bedoelt ook 64 kbit :) b = bit, B = byte

Cheers
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

In principe moet 512kbit down en 256kbit up zeker genoeg zijn om online te gamen. Met 2 man tegelijk is pushen :)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
mrdee
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:15
Locatie: dendermonde

Ok, die "gast" was ik dus, maar had even geen zin om nog 5 minuten langer te wachten voor in te loggen (want zo lang duurt dat dus op smalband :x )

En ja , 64kb is dus 6kB(ytes)/s en HEEEL traag, dus maar weer een volumepack gesponserd aan skynet :cry: nu kan ik tenminste op een deftige manier nog eens rondneuzen op UB.

Ik zie dat er ondertussen nog een gelijkaardig topic gaat met zo'n soort voorstel, dus ik denk ook dat er veel mensen zijn geïnteresseerd zijn in een abo bij A2F met een iets mindere dwnld snelheid (2-3Mbit/s) en een limietbeperking van rond de 100GB.

Want eerlijk, die 8Mbit is denk ik voorlopig toch veel te hoog gegrepen...
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”