Antwoord op mijn troubletickets na 4 dagen (08/03):
Mijn 2 laatste troubletickets, zal wel weer 4 dagen duren eer antwoord:Er werd hieromtrent reeds afgelopen maandag een meeting gehouden met de mensen van Scarlet en er is een nieuwe meeting gepland
voor deze week maandag om de situatie te evalueren.
Wij kunnen u verzekeren dat alle betrokken partijen hun uiterste best doen om heel de situatie
zo snel mogelijk opgelost te krijgen en vragen u nog enkele dagen geduld te willen oefenen.
Er is mij dinsdag gezegd geweest dat er aan de snelheid gewerkt word en dat het de komende dagen zou opgelost moeten worden..? Nu is er na 2 weken nog steeds NIETS verandert. Ik heb juist de helpdesk proberen te bereiken vanan 16u, resultaat niemand neemt op en om 16u20 al een boodschap dat de kantoren gesloten zijn en de helpdesk. Dat is pas service :/ Worden deze 2 weken trouwens verrekend in de facturatie want het is niet correct ons te laten betalen voor iets wat we niet hebben, als dat paar dagen ok is maar dat is sebiet een halve maand aan de gang en het begint me toch aan mn oren uit te komen
Ok hoe zit het nu bij de andere adsl2fit gebruikersIk heb zonet maar eens met scarlet gebeld, daar hebben ze mijn lijn gecontroleerd en is er geen enkel probleem gevonden. Aangezien ik met een planet internet login geen problemen heb was het enige wat ze daar konden bedenken een datalimiet door jullie opgelegd!
ps. Ik woon in Bilzen, Limburg