ADSL2FIT Blijft traag, contact gehad met scarlet....

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Johnneke

Sinds 2 weken terug is mijn download snelheid gegaan van 270kb/s gemiddeld bij adsl2fit naar een snelheid schommelend tussen de 0 en 10kb/s, na al velen malen te bellen naar adsl2fit en na vandaag uiteindelijk een gesloten helpdesk om 16u!!! Normaal tot 17u open! Vanaf 16u antwoorde niemand meer en om 16u20 kreeg ik uiteindelijk het bandje dat de kantoren gesloten waren. In mijn woede zitten zoeken naar het telefoon nummer van scarlet.. (gratis helpdesk lijn, das get anders als de +1 euro per minuut va adsl2fit) uiteindelijk bij de juiste mensen terecht gekomen waar ze NIETS weten van problemen bij hun zoals adsl2fit mij probeert wijs te maken, ze hebben dan ook mijn lijn getest of daar iets mee scheelde geen enkel probleem, het enige wat ze daar konden aanhalen was een DATALIMIET bij adsl2fit, natuurlijk zijn dit speculaties en kan je dat neit bewijzen. Maar als ik via planet internet hier inlog heb ik geen enkel probleem met de snelheid en de sync en servers en alles erop en eraan verandert niet!

Antwoord op mijn troubletickets na 4 dagen (08/03):
Er werd hieromtrent reeds afgelopen maandag een meeting gehouden met de mensen van Scarlet en er is een nieuwe meeting gepland
voor deze week maandag om de situatie te evalueren.

Wij kunnen u verzekeren dat alle betrokken partijen hun uiterste best doen om heel de situatie
zo snel mogelijk opgelost te krijgen en vragen u nog enkele dagen geduld te willen oefenen.
Mijn 2 laatste troubletickets, zal wel weer 4 dagen duren eer antwoord:
Er is mij dinsdag gezegd geweest dat er aan de snelheid gewerkt word en dat het de komende dagen zou opgelost moeten worden..? Nu is er na 2 weken nog steeds NIETS verandert. Ik heb juist de helpdesk proberen te bereiken vanan 16u, resultaat niemand neemt op en om 16u20 al een boodschap dat de kantoren gesloten zijn en de helpdesk. Dat is pas service :/ Worden deze 2 weken trouwens verrekend in de facturatie want het is niet correct ons te laten betalen voor iets wat we niet hebben, als dat paar dagen ok is maar dat is sebiet een halve maand aan de gang en het begint me toch aan mn oren uit te komen
Ik heb zonet maar eens met scarlet gebeld, daar hebben ze mijn lijn gecontroleerd en is er geen enkel probleem gevonden. Aangezien ik met een planet internet login geen problemen heb was het enige wat ze daar konden bedenken een datalimiet door jullie opgelegd!
Ok hoe zit het nu bij de andere adsl2fit gebruikers
ps. Ik woon in Bilzen, Limburg
Lukse
Premium Member
Premium Member

*zucht*
Slotje?
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Lukse schreef:*zucht*
Slotje?
Lukse, a2f geeft mij lag tijdens het gamen, en als jij steeds beter en beter blijft worden gaat dat stilaan gaan meetellen, dus niet zo snel conclusies trekken :lol:

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Johnneke

Lukse schreef:*zucht*
Slotje?
Ik snap niet goed waarom een slotje, misschien heb ik ergens een thread over het hoofd gezien waar alles al in staat van wat ik zeg ivm scarlet maar dan zou het fijn zijn als iemand er mij op wijst want ben die nog niet tegengekomen en echt alles af te zoeken tegen 2kb is ook niet erg plezant ;)
Gast

Hoogste snelheid ooit?? 337KByte/s Voor hoe lang? 1 seconde
Laagste snelheid ooit?? 1KByte/s Voor hoe lang? 5minuten

Gemiddelde snelheid hier in Vlaams - Brabant / Landen is: 30 - 60 KByte/s. Ik verwacht minstens een 2mbit lijn maja zal er nooit niet komen. Hopen dat de problemen snel worden opgelost of ik ga naar een andere provider. Ook al is het hun fout niet, kan me niet schelen zij verkopen het zij moete ervoor zorgen dat het werkt.

Greetz Shag :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”