http://tweakers.net/nieuws/70643/teleco ... pdate.html
[

Dan stel je toch de verwachting tegenover de ander dat je hen automatisch ook kan opbellen of gebruiken. Om die verwachtingen van derden dan weg te nemen is het eenvoudiger om er dan geen meer te hebben.Sub Zero schreef:Je kan ook gewoon prepaid nemen om je te laten bellen en zelf altijd bellen vanaf je vaste telefoon. Alle voordelen en geen nadelen...
Afrekenen per minuut gebeurt hier toch al jaren?... Of waar heb je het nu over?Muziekbos schreef:Als men dat hier zou proberen is het tijd om GSM buiten te smijten. Dan ben ik enkel bereikbaar met mijn vast nummer. Zo simpel is dat.
lolwhut?jaker schreef:Vroeger rekende Belgacom (toen nog RTT) per tik aan. Dat was per 12 of 6 minuten (dal/piek). Dus wij komen hier ook van ver ...
Om iets op de voicemail in te spreken of om je eigen voicemail te beluisteren?skynetbbs schreef:als ze niet meer per minuut mogen aanrekenen dan stappen ze waarschijnlijk terug over naar de connectiekost?
in Nederland moet je zelfs betalen voor voicemail en kun je dat praktisch niet afzetten
Om iets op de voicemail in te spreken of om je eigen voicemail te beluisteren?skynetbbs schreef:als ze niet meer per minuut mogen aanrekenen dan stappen ze waarschijnlijk terug over naar de connectiekost?
in Nederland moet je zelfs betalen voor voicemail en kun je dat praktisch niet afzetten
Bij Belgacom moet je toch ook betalen om je voicemail te beluisteren (1230) ? Niet om in te stellen (1231).Trojan schreef:Om iets op de voicemail in te spreken of om je eigen voicemail te beluisteren?
Dat eerste is bij ons ook.
Dat tweede is dikke afrip.
Daar heb je gelijk in. Maar in het geval van de buitensporige roaming tarieven ging het over een bijna conspiratoire ripp-off door alle providers.Goztow schreef:Philippe, was Europa niet tussen gekomen dan waren roaming tarieven nog altijd enorm veel hoger dan wat ze nu zijn.
Bij Belgacom moet je toch ook betalen om je voicemail te beluisteren (1230) ? Niet om in te stellen (1231).Trojan schreef:Om iets op de voicemail in te spreken of om je eigen voicemail te beluisteren?
Dat eerste is bij ons ook.
Dat tweede is dikke afrip.
Neen, de eerste minuut wordt altijd aangerekend vanaf dan rekent men per seconde dat je belt.gm123 schreef:Afrekenen per minuut gebeurt hier toch al jaren?... Of waar heb je het nu over?Muziekbos schreef:Als men dat hier zou proberen is het tijd om GSM buiten te smijten. Dan ben ik enkel bereikbaar met mijn vast nummer. Zo simpel is dat.
idd bij Base(en mvno's) is het ook gratis om te beluisteren (tenzij je in buitenland zit).Trojan schreef:Bij mijn weten is dat altijd al gratis geweest.
ze doen het allemaal in Belgie... zeker met "prepaid" abonnementenAstralon schreef:Eh? En BASE en Mobistar doen het wel? Of wat?Muziekbos schreef:Belgacom/Proximus zal dit nooit doen.
Je herlaadt maandelijks omdat je meer dan 62 minuten belt?driesve schreef:Mobile Vikings rekent ook per minuut, zoals in Nederland, wat mij in hun geval ook normaal lijkt. Op sms/data-verkeer verdienen ze bijna niets (buiten dat je iedere maand herlaadt).
[/quote]driesve schreef:Mobile Vikings rekent ook per minuut, zoals in Nederland, wat mij in hun geval ook normaal lijkt. Op sms/data-verkeer verdienen ze bijna niets (buiten dat je iedere maand herlaadt).
Je herlaadt maandelijks omdat je meer dan 62 minuten belt?
het is geen abbo.... het is "prepaid"
als je afgelopen uur aan de lijn hing met je schoonmoeder (die jij belde)... zul je al na een uur mogen herladen...
als je anderzijds wordt "opgebeld" door je schoonmoeder...kun je maandEN uitdoen met die 15 euro
3G heeft te veel latency voor voipq-tec schreef:als je mv bent ben van al deze zaken wel op de hoogte, als ik in gent ben bel ik gewoon met skype op 3g...nu nog uitvinden hoe jumblo werkt en alles is cava!
http://ict.belgacom.be/nl/propositions/ ... cemail.aspphilippe_d schreef:Bij Belgacom moet je toch ook betalen om je voicemail te beluisteren (1230) ? Niet om in te stellen (1231).