Als je cityline neemt bij dommel, moet je dan verplicht de avm 7113 gebruiken ?
Of kan je ook een fritzbox 7270 hiervoor gebruiken ?
cityline modem
Het is niet verplicht. Maar dan verlies je wel de telefonie gedeelte aangezien dit voor ingesteld komt en untouchable is. Wat ik wel niet zeker weet is of je de modem verplicht moet aankopen of je het uberhaupt gaat gebruiken of niet.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Als je al de 7113 hebt van Dommel, is er wel de mogelijkheid om je VOIP gegevens in "klaartekst" uit te lezen.
Die kan je dan inbrengen in een alternatieve modem.
Philippe.
Die kan je dan inbrengen in een alternatieve modem.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Ik zou willen overschakelen van cityconnect naar cityline.
Je moet dan de 7113 kopen bij dommel voor 50 euro (in promo nu)
Ik heb de 7270 nu al, en zou die graag verder blijven gebruiken zonder hem "achter" de 7113 te moeten hangen.
De telefoon via dommel heb ik niet echt nodig, maar ja je krijgt hem er "gratis" bij hé
De oplossing via "klaartekst" is dat theorie of heeft iemand dat al klaargekregen ?
Je moet dan de 7113 kopen bij dommel voor 50 euro (in promo nu)
Ik heb de 7270 nu al, en zou die graag verder blijven gebruiken zonder hem "achter" de 7113 te moeten hangen.
De telefoon via dommel heb ik niet echt nodig, maar ja je krijgt hem er "gratis" bij hé
De oplossing via "klaartekst" is dat theorie of heeft iemand dat al klaargekregen ?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
zie beschrijving in deze post hoe je dit kan doen met ruKernelTool.philippe.deleye schreef:Als je al de 7113 hebt van Dommel, is er wel de mogelijkheid om je VOIP gegevens in "klaartekst" uit te lezen. Die kan je dan inbrengen in een alternatieve modem.
duizend schreef:De oplossing via "klaartekst" is dat theorie of heeft iemand dat al klaargekregen ?
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
ben een beetje leek op dit vlak, wat kan je met de VOIP gegevens doen? waar kan je die gebruiken?philippe.deleye schreef:zie beschrijving in deze post hoe je dit kan doen met ruKernelTool.philippe.deleye schreef:Als je al de 7113 hebt van Dommel, is er wel de mogelijkheid om je VOIP gegevens in "klaartekst" uit te lezen. Die kan je dan inbrengen in een alternatieve modem.
duizend schreef:De oplossing via "klaartekst" is dat theorie of heeft iemand dat al klaargekregen ?
Philippe.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
dan kan je die in een ander VOIP-client gebruiken als je bv niet de modem van Dommel wil gebruiken.Radix schreef: ben een beetje leek op dit vlak, wat kan je met de VOIP gegevens doen? waar kan je die gebruiken?
Of bv in een windows-voip-client of voip-telefoon etc ...