Pay & Go online herladen probleem met KBC

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
speedybritt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 maa 2010, 16:36

Op donderdag 14 oktober Pay & Go Generation herladen via KBC online. Het tegoed werd niet aangezuiverd door Proximus. Vrijdag gebeld met de klantendienst. Blijkt dat er een probleem zou zijn met KBC. Men gaf de raad om een kopie van het bankafschrift door te faxen naar 022053082. Tot op heden nog geen enkele reactie, geen aangezuiverd beltegoed en vooral op de website van Proximus geen enkele melding van een technisch probleem.

Wie ondervindt er nog problemen bij het herladen via KBC online?
Proximus zou dit probleem toch wel beter mogen communiceren.
tomme79
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:19

Gisteren ook 50 euro overgeschreven en niet gekregen, was ook met kbc online. Ik heb dus ook naar de klantendienst gebeld waar ik na een kwartier naar muziekje zat te luisteren iemand aan de lijn kreeg. Ik heb nu ook faxnummer doorgekregen maar heb geen fax dus moet nog iemand vinden met een fax of naar proximuswinkel gaan. Inderdaad nergens staat vermeld dat er problemen zijn met kbc. Volgende keer eens nadenken of ik nog wel herlaad bij proximus.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb je een computer met XP (Pro)?
Daar heb je wel faxsoftware, het is even eenvoudig als printen, je hebt wel een klassieke modem nodig.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
speedybritt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 maa 2010, 16:36

Het tegoed is zopas op mijn kaart gezet. De promo teller 20 euro extra na elke zesde herlaadbeurt werd wel niet geheractiveerd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”