onmiddelijke activatie pack?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

Hoi,

Ik zou graag een pack 'Telefonie + Internet Comfort' wensen te bestellen. Als ik dat bestel, wordt dit dan meteen geactiveerd of kan ik bv. zeggen pas binnen 10 dagen? (Ik heb reeds een Classic lijn waarop nu nog dsl-signaal actief is van andere isp.)

Kvrees dat ik buiten de 'gratis activatie' val met mijn Internet Comfort?
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

Dju, kut met peren...

Mijn abbo bij Dommel loopt den 25ste af en belgacom kan pas vanaf den 6de geactiveerd worden omdat dien gratis modem (die ik eigenlijk niet nodig heb) dan pas geleverd wordt...

Ze kunnen datum niet aanpassen zeggen ze :(

Dien BBox is dat trouwens verplicht, met pack 'Telefonie en Internet Comfort' kunt ge toch eender welke modem gebruiken of niet?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Alweer peren...

Als je op ADSL aangesloten wordt, kan je kiezen welke modem je neemt. Op VDSL2 moet je de modem van hun (Bbox2) natuurlijk aansluiten, achter de modem ben je vrij zelf nog iets te plaatsen.
Een heel aantal leden op ons forum plaatsen nog een draadloze router achter de modem van Belgacom, omdat het draadloze gedeelte een pain in de kont zou zijn.
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

je kan ook een maand later activeren :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”