xbox kinect + VPN

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
nabs
Starter
Starter

Op 10 november komt de kinect uit voor xbox 360. De nieuwe xbox slim 360 heeft nu wifi ingebouwd. De kinect zal echter nog niet volledig werken want de voice controle zal enkel beschikbaar zijn voor USA, UK, JAPAN de rest nog niet.

Dus om de regio beperking te omzeilen kan je een vpn verbinding opzetten. Ik vind online wel verschillende tutorials om dit via een laptop te doen maar ik kan nog niets vinden hoe je dit kan doen via de ingebouwde wifi.

Heeft iemand ervaring met het opzetten van zo'n vpn tunnel voor xbox en/of met de xbox wifi?

Werkt dit goed? Kan je dan US content en demo's bekomen?

Alvast bedankt!

Nabs
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@Nabs,

Als je dat wil doen zal je een netwerktunnel vanuit je router moeten opzetten (iets wat +/- 80% van de home routers niet ondersteunen). Een mogelijk alternatief is een VPN tunnel vanop een laptop of vaste PC en daar je verbinding 'delen'.

Bezint eer ge begint, een VPN tunnel is niet bedoeld voor computer/netwerk leken. Als je bijvoorbeeld niet weet wat een subnet en subnetmasker doet, vergeet het dan beter en wacht tot het wel uit is.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb je al eens gedacht hoe goed dit gaat werken met betrekking tot latency / jitter?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
nabs
Starter
Starter

Mij is het niet te doen om op xbox live games te spelen gewoon om de regio beveiliging te omzeilen en zo de voice controle te activeren.

Heeft er iemand ook ervaring met het modificeren via software van een xbox 360 slim?

thx

Nabs
Plaats reactie

Terug naar “Games”