hallo,
zoals meerdere mensen wel weten zijn er onlangs bij dommel enorme problemen geweest op het cityline netwerk....
constante disconnecties,
ineens lage profielen,
dit probleem was bij meerdere mensen! ik heb toen ook bij dommel een klacht ingedient ....
dit omwille dit disconnectieprobleem al meer dan 14 dagen duurde....
dommel beweerde uiteindelijk dat het aan mijn binnenbekabeling lag,en ik heb hier tegen geprotesteerd want dit was volgens mij niet het geval!
ik heb dommel gevraagt om een technieker....ok deze kwam bij me thuis aan en zei me dat er niets aan de binenbekabeling was,en dat het probleem bij dommel lag....
ik heb ook niets getekend bij die technieker van belgacom....
echter kreeg ik van dommel een factuur van 137 euro van die interventie....
ik bel naar dommel en kreeg het antwoord sorry meneer u vroeg om een technieker dus moet je deze maar betalen....
ik heb kwaad gereageerd dat ik graag internet had en dat ik niet betaal voor een slechte dienst met elke 3 minuten een disconnectie!
ik heb omdat ik bij dommel ook geen verdere respons kreeg buiten het feit dak die rekening moest betalen....
uiteindelijk de telefoon ingelegd en dezelfde dag een aangetekend zending gestuurd met de opzeg....(30 dagen opzeg)
die hebben ze ook gekregen en ik kan zien dat inderdaad op 16/10 mijn lijn afgesloten word....
Ik heb dan nadien een aanvraag gedaan bij scarlet (ook adsl2+)en nu heb ik al 2 weken scarelet en dit met geen enkele disconnectie....
dus het verhaal van dommel van de binenbekabeling was een leugen want ik heb niks veranderd....zelfs de modem is nog steeds dezelfde...ook zijn mijn lijnwaardes bij scarlet beter dan toen bij dommel...
ik heb ook een klacht ingediend bij ombudsmantelecom voor die interventiedienst van dommel...
ik heb mijn domiciliering ingetrokken van dommel en toch hebben ze een poging(niet geslaagd)om die 137 euro van mijn rekening te halen!
dit zelfs meer dan 16 dagen te vroeg....
ik ben in mijn recht vind ik en weiger deze alsnog te betalen....
zou dommel verder procederen voor 137 euro of gaan ze me uiteindelijk wel met rust laten?
iemand dat ook al zo'n zever heeft gehad met dommel en het gevolg?
Groetjes,en bedankt voor dit berichtje te lezen:-)
dommel cityline probleem
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Als je rust wil, zal je moeten betalen, vrees ik. Of ze gaan procederen, Joost weet het maar het zal alleszins naar een incassoburo gaan en zo. Veel miserie / kopzorgen iig. De ombudsman zal niet kunnen helpen: daar lachen ze bij Dommel eens mee. Als je UB al een tijdje volgt, dan weet je dat wel. Wat je kan doen, is je probleem zelf aan een advocaat voorleggen en hem eventueel naar Dommel doen schrijven. Misschien staan ze daarvoor open. Maar dat gaat je meer kosten dan die 137 euro, vermoed ik.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
Goztow schreef:Als je rust wil, zal je moeten betalen, vrees ik. Of ze gaan procederen, Joost weet het maar het zal alleszins naar een incassoburo gaan en zo. Veel miserie / kopzorgen iig. De ombudsman zal niet kunnen helpen: daar lachen ze bij Dommel eens mee. Als je UB al een tijdje volgt, dan weet je dat wel. Wat je kan doen, is je probleem zelf aan een advocaat voorleggen en hem eventueel naar Dommel doen schrijven. Misschien staan ze daarvoor open. Maar dat gaat je meer kosten dan die 137 euro, vermoed ik.
heey goztow
ik heb van die technieker niks afgetekend....
en ik moet toch niet betalen voor een interventie die niks heeft uitgehaald?
er was in mijn woonst niks mis...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Dat zijn Belgacom zijn criteria, maar ik ken de algemene voorwaarden van Dommel niet. Wie weet factureren zij zelfs als er niks mis is? Het maakt niet uit of je gelijk hebt, dat wil daarom helemaal niet zeggen dat je gelijk krijgt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)