Zo frequent updaten?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
voyager57
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:42

Hallo
Wij hebben nu een aantal maanden digitale tv van Belgacom. We hebben twee decoders die elk om de paar uur "aan" gaan om naar softwareupdates te zoeken.
Ik ben al naar een Belgacom centre geweest en die zeiden dat het normaal is maar ik vind een keer per dag wel genoeg om naar updates te zoeken.
Is dat in te stellen of te wijzigen want een van de decoders staat naast ons bed en dat maakt in de nacht best veel lawaai.

Nu hebben we de decoder maar helemaal uit gezet maar dan duurt het opstarten weer 15 tot 20 minuten en dat is vervelend.

Hoop dat er een oplossing is.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Eén van mijn collega's heeft dat opgelost door de harde schijf er gewoon uit te halen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

voyager57 schreef:Hallo
Wij hebben nu een aantal maanden digitale tv van Belgacom. We hebben twee decoders die elk om de paar uur "aan" gaan om naar softwareupdates te zoeken.
Ik ben al naar een Belgacom centre geweest en die zeiden dat het normaal is maar ik vind een keer per dag wel genoeg om naar updates te zoeken.
Is dat in te stellen of te wijzigen want een van de decoders staat naast ons bed en dat maakt in de nacht best veel lawaai.

Nu hebben we de decoder maar helemaal uit gezet maar dan duurt het opstarten weer 15 tot 20 minuten en dat is vervelend.

Hoop dat er een oplossing is.
Da's niet alleen met die van BGC zo maar ook die van Telenet doen dat .. normaal tja ..
Gebruikersavatar
Wout-Altea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2010, 11:40
Twitter: Wout_Dedoncker
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Ofloo schreef:Da's niet alleen met die van BGC zo maar ook die van Telenet doen dat .. normaal tja ..
Correct, die van Telenet doen dat tegen 5 uur 's ochtends. Niet in te stellen.
En goh, zet de decoder weg van je bed hé...? :)
"Als Presales Agent moet je van je hart een steen maken, een hart faken, een huid van leer hebben en op een professionele manier met een zoete stem de klant duidelijk maken wat jouw product betekent voor zijn/haar bedrijf."
KISS: Keep It Simple Stupid
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

voyager57 schreef:We hebben twee decoders die elk om de paar uur "aan" gaan om naar softwareupdates te zoeken.
Ben je zeker dat niet voor de EPG data is... voor software updates lijkt me dat te gek.
voyager57
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2010, 13:42

Ben je zeker dat niet voor de EPG data is... voor software updates lijkt me dat te gek.
Dat lijkt mij ook maar, in de Belgacom winkel hebben ze dat echter zo gezegd.

Maar aangezien de instellingen toch op de server van BGC bewaard worden haal ik inderdaad gewoon de harddisk eruit. Bedankt Goztow!
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”