Heeft er iemand hier ervaring mee?
Dan spreek ik erover of ze hiervoor al geblokkeerd zijn geweest of niet?
Laat iet achter.
Merci.
Anime downloaden via Bittorrent via A2F?
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ik ben nog nooit geblokkeerd geraakt. En mijn Anime collectie is toch al ettellijke tientallen Gb's
Maar in wezen is Anime downloaden niet echt illegaal zolang de Anime in kwestie niet licensed is. het BT netwerk word ook wel in de gaten gehouden, maar Anime niet echt.
Grtz,
Sasuke
Maar in wezen is Anime downloaden niet echt illegaal zolang de Anime in kwestie niet licensed is. het BT netwerk word ook wel in de gaten gehouden, maar Anime niet echt.
Grtz,
Sasuke
Pas op wat je zegt en lees mijn Universal-verhaaltje nog maar eens. Ik dacht ook dat afleveringen van een SF serie van '78 niet gemonitorred zouden worden. Heb ik mij ook met vergist. Kans is dan ook reëel dat sommige stukken in de gaten worden gehouden.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
The Borg,
Unlicensed anime wil bedoelen dat er GEEN uitgever is, en er dus ook geen commercieel patent achterzit dat de publieke verspreiding ervan verspreid. Vooral omdat het meestal over zogenaamde "fansubs" gaat, dus er zit een deel "open-source" werk in
En in tegenstelling tot andere groepen word de verspreiding/fansubbing van Anime gestopt van zodra de Anime in kwestie gelicentieerd word door één of andere uitgever.
Grtz,
Sasuke
Unlicensed anime wil bedoelen dat er GEEN uitgever is, en er dus ook geen commercieel patent achterzit dat de publieke verspreiding ervan verspreid. Vooral omdat het meestal over zogenaamde "fansubs" gaat, dus er zit een deel "open-source" werk in
En in tegenstelling tot andere groepen word de verspreiding/fansubbing van Anime gestopt van zodra de Anime in kwestie gelicentieerd word door één of andere uitgever.
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Djorre, wat betreft die ip-filter, die blokkeren alle connecties die bvb komen van FCCU BXL, Warner, Paramount etc etc.. dat zijn allemaal IP's die aan die bedrijven toebehoren.
Natuurlijk zijn die maatschappijen niet zo idioot om te zitten jagen van binnen het bedrijf. Die huren freelancers in, die hun eigen private connection hebben. Et voila..
Reken dus niet op ip-filters.. die zijn lange van perfect.
Natuurlijk zijn die maatschappijen niet zo idioot om te zitten jagen van binnen het bedrijf. Die huren freelancers in, die hun eigen private connection hebben. Et voila..
Reken dus niet op ip-filters.. die zijn lange van perfect.
I love it when a plan comes together!
Ik had begrepen dat die 'crawlers' die op zoek gaan naar illegale content volledig geautomatiseerd zijn. Ik neem dus aan dat ze een lange lange lijst aflopen met hun copyrighted materiaal.
Ik ben trouwens nog steeds afgesloten van A2F en zal ook wel nooit meer aangesloten worden. Ik heb nu een gedetaileerde lijst van waarvoor ik gepakt ben, ik wist het namelijk nog niet helemaal zeker, ik had namelijk 2 series shared. 75 schendingen van copyright materiaal.
Jammer. Jammer ook dat het zonder waarschuwing was en ook jammer dat ze nu verwachten dat ik ik de rest van het jaar nog blijf betalen.
Ik ben trouwens nog steeds afgesloten van A2F en zal ook wel nooit meer aangesloten worden. Ik heb nu een gedetaileerde lijst van waarvoor ik gepakt ben, ik wist het namelijk nog niet helemaal zeker, ik had namelijk 2 series shared. 75 schendingen van copyright materiaal.
Jammer. Jammer ook dat het zonder waarschuwing was en ook jammer dat ze nu verwachten dat ik ik de rest van het jaar nog blijf betalen.
Ter verduideliking, ik 'share'de 2 series. Ze hebben me voor 1 gepakt (Babylon 5), en dat waren 3.5 seizoenen, 75 schendingen van copyright materiaal in totaal.
-
- Member
Jij hebt dan natuurlijk series geshared vanuit Amerika waar ze gemakkelijk klachten van krijgen.
Ik kan het weten want heb het al voorgehad, khad klacht van Paramount Pictures.
Maar Anime komt van Asië waar ze eigenlijk minder streng zijn op dat vlak.
Ik heb nu 2 internetaansluitingen. Telenet en A2F. Je kan al raden wat ik voor wat gebruik.
By the way, Sasuke download jij Anime via A2F?
Ik kan het weten want heb het al voorgehad, khad klacht van Paramount Pictures.
Maar Anime komt van Asië waar ze eigenlijk minder streng zijn op dat vlak.
Ik heb nu 2 internetaansluitingen. Telenet en A2F. Je kan al raden wat ik voor wat gebruik.
By the way, Sasuke download jij Anime via A2F?
Florian schreef:Ik had begrepen dat die 'crawlers' die op zoek gaan naar illegale content volledig geautomatiseerd zijn. Ik neem dus aan dat ze een lange lange lijst aflopen met hun copyrighted materiaal.
Gij moet dus uw jaar verder betalen ofwa? Kan toh niet ????
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Florian schreef:Ter verduideliking, ik 'share'de 2 series. Ze hebben me voor 1 gepakt (Babylon 5), en dat waren 3.5 seizoenen, 75 schendingen van copyright materiaal in totaal.
"Gepakt" in de zin van aan uw deur, of gewoon de lijn afgesloten ??? Normaal geeft A2F toch altijd één waarschuwing?
-
- Member
Toch tof om te weten dan.
By the way.
Bij A2F wordt u lijn vanaf de 2de klacht afgesloten of als de eerste keer zeer ernstig was.
By the way.
Bij A2F wordt u lijn vanaf de 2de klacht afgesloten of als de eerste keer zeer ernstig was.
De informatie dat je pas vanaf de 2de klacht afgesloten wordt, is niet correct. Afgaande op de zwaarte van de inbreuk wordt een 2de kans geboden of niet. Daar komt dan ook nog de erkenningsfactor bij, nietwaar. "Het zou kunnen dat ik per ongeluk een aflevering van een serie ge-upload heb." 75 stuks is niet per ongeluk, maar doelbewust.
We kunnen er niet sterk genoeg de nadruk opleggen!
ADSL2FIT is niet opgericht zodat iedereen maar ongelimiteerd illegaal kan liggen downloaden. Maar wel om de mensen die door hun normaal gebruik van het internet niet bij anderen terechtkonden.
Herman
ADSL2FIT is niet opgericht zodat iedereen maar ongelimiteerd illegaal kan liggen downloaden. Maar wel om de mensen die door hun normaal gebruik van het internet niet bij anderen terechtkonden.
Herman
Herman verschooten schreef:De informatie dat je pas vanaf de 2de klacht afgesloten wordt, is niet correct. Afgaande op de zwaarte van de inbreuk wordt een 2de kans geboden of niet. Daar komt dan ook nog de erkenningsfactor bij, nietwaar. "Het zou kunnen dat ik per ongeluk een aflevering van een serie ge-upload heb." 75 stuks is niet per ongeluk, maar doelbewust.
Hmm, het was misschien een beetje te subtiel, maar u citeerd mij toch incorrect. Mijn eerste reactie was: "Het zou inderdaad kunnen dat ik 'per ongeluk' inderdaad een tv-serie geupload heb." 'Per ongeluk' stond tussen aanhalingstekens, het was dus ironisch bedoelt en niet geheel serieus.
Ik heb het maar even opgezocht hoe aanhalingstekens geinterpreteerd moeten worden want ik begon zelf al een beetje te twijfelen. Op een website stond:
Aanhalingstekens worden gebruikt om:
"aan te geven dat men een woord of woordgroep ironisch bedoelt, bijvoorbeeld: Hij heeft weer eens een 'wetenschappelijk' artikel geschreven in het universiteitskrantje"
Maar goed, mijn eerste reactie was inderdaad niet duidelijk genoeg , de ernst van de zaak was dan ook nog niet geheel doorgedrongen bij mij. Ik had even snel opgezocht wat de normale gang van zaken was bij A2F in zo een geval en ging ervan uit dat ik weer opnieuw aangesloten zou worden.
Maar u moet toegeven dat mijn eerste post op dit forum toch behoorlijk gematigd was .
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=2478
Herman
Dat begrijp ik volkomen. Er leek echter zo een gedoogbeleid te zijn wat betreft illegaal downloaden dat ik ook ADSL2FIT niet serieus nam in dit opzicht. Ik wist niet eens dat de MPA of RIAA actief op zoek waren op P2P netwerken.
Het is een beetje zoals een huis bouwen in een zone waar dat niet mocht. Vroeger kon dat gewoon allemaal en nu breken ze plotseling zonder waarschuwing je huis af .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Florian schreef:Het is een beetje zoals een huis bouwen in een zone waar dat niet mocht. Vroeger kon dat gewoon allemaal en nu breken ze plotseling zonder waarschuwing je huis af .
Is dit ook ironie ? En zo ja, ben je dan je quotes niet vergeten ?
Ik bedoel maar : er worden nooit huizen afgebroken zonder waarschuwing, of zonder een termijn waarbinnen men tot een oplossing moest komen - maar moest A2F de bevoegdheid op stedebouwkundig gebied hebben... (de rest kunnen jullie wel raden zeker )
Herman Verschooten schreef:Maar wel om de mensen die door hun normaal gebruik van het internet niet bij anderen terechtkonden.
Mijnheer, er is een komiek aan u verloren gegaan.
Wij, de gelukkige gebruikers van een andere (doch daarom niet betere) ISP, kunnen inderdaad nergens anders terecht waar
- men zo vlug afgesloten wordt (is het owv. zogezegd niet-betaalde facturen of owv. een 'ontvangen' klacht)
- men tegen zo'n 'licht'snelheden data kan transfereren.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Florian schreef:Het is een beetje zoals een huis bouwen in een zone waar dat niet mocht. Vroeger kon dat gewoon allemaal en nu breken ze plotseling zonder waarschuwing je huis af .
Tja, bij bouwovertredingen misschien niet... maar aan de superboetes van vandaag gaan er alvast geen waarschuwingen meer vooraf. Voor je het weet ben je je rijbewijs kwijt
Enfin... velen blijven hier duidelijk in de naiviteit leven dat alles onbeperkt kan blijven duren. Illegaal downloaden doe je nergens (noch bij A2F - je wordt afgesloten -, nog bij een andere provider - je hebt limieten -).
En voor zij die niet toekomen met hun limiet... ik vrees dat 95% van hen zich bezig houdt met illegale spullen. Denk dat Herman daar dan ook correct is met te schrijven dat je geen uitvluchten moet zoeken.
Hij moet ondertussen toch stilaan vallen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
r2504 schreef:Tja, bij bouwovertredingen misschien niet... maar aan de superboetes van vandaag gaan er alvast geen waarschuwingen meer vooraf. Voor je het weet ben je je rijbewijs kwijt
Euhm... de kans dat je gepakt wordt voor een zware overtreding, is pakken kleiner als de kans dat je bij A2F wordt afgesloten wegens illegale activiteiten hoor
Check maar eens : mocht je bij zware overtredingen in het verkeer binnen de 2 dagen gepakt worden, dan zouden er geen files meer zijn...
r2504 schreef:Enfin... velen blijven hier duidelijk in de naiviteit leven dat alles onbeperkt kan blijven duren. Illegaal downloaden doe je nergens (noch bij A2F - je wordt afgesloten -, nog bij een andere provider - je hebt limieten -).
Persoonlijk denk ik dat véél klanten van A2F eerder een probleem hebben bij het onevenwicht dat blijkbaar toch wel heerst :
- doe je iets (download, betaling, ...) verkeerd in de ogen van A2F, dan wordt je stande pede "gestraft" (zoals een "klein kind", volgens sommigen) : je wordt nl. afgesloten
- daartegenover staat dat de service die A2F biedt, voor vele klanten ronduit onvoldoende is
r2504 schreef:En voor zij die niet toekomen met hun limiet... ik vrees dat 95% van hen zich bezig houdt met illegale spullen. Denk dat Herman daar dan ook correct is met te schrijven dat je geen uitvluchten moet zoeken.
Maak er 99,9% van... en dan blijft er 0,1% over : de zgn. meerwaardezoekers waar A2F, én Herman, naar op zoek is
Of dit een basis is waar je als bedrijf rendabel mee kunt zijn ? Ik weet het niet.
r2504 schreef:Hij moet ondertussen toch stilaan vallen...
Welke Euro ? Dat A2F een "no, no, NOOOOOOOO company" is ?
If you can't beat them, confuse them.
Florian, ik gebruikte ben ook gepakt voor een SF-serie net zoals jij. En ja; ik nam ook series zoals babylon 5, die hier in de verste verte niet te zien zijn. Er is in heel België een gedoogbeleid behalve bij A2F natuurlijk.
Btw, wanneer ze je afsluiten nadat je een nieuw abo hebt genomen, moet je dan nog je jaar uitbetalen?
Btw, wanneer ze je afsluiten nadat je een nieuw abo hebt genomen, moet je dan nog je jaar uitbetalen?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Administrator
- Contacteer: