Speedline?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Weet iemand of Dommel in de nabije toekomst een Speedline product gaat lanceren? Momenteel heb ik Netline met boostpack (het oude homeconnect) met een snelheid van 6mbit, ik ben niet aansluitbaar op ADSL2+ maar wel op VDSL2. Ik zou dus heel graag op het VDSL2 netwerk aangesloten worden met de mogelijkheid van digitale telefonie.

Ik denk er namelijk aan om over te stappen naar Scarlet One, vooral omdat hun internet vanaf 01/10 zonder limiet is (met FUP, maar dat voldoet voor mij) en dan heb ik wél VDSL2 snelheden.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Volgens Dommel tegen het einde van het jaar, maar Dommel kennede zou ik niet direct early adopter gaan spelen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

idd om die reden ben ik ook voor een jaartje, mss meer, naar belgacom.
Wil niet meer hetzelfde als in het beging met homeconnect.
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Homeconnect was inderdaad een dikke miserie voor de early adopters...misschien toch maar overschakelen naar Scarlet One, ik wacht al zolang op die Speedline variant.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

verb schreef:Homeconnect was inderdaad een dikke miserie voor de early adopters...misschien toch maar overschakelen naar Scarlet One, ik wacht al zolang op die Speedline variant.

ohja dan wacht je gewoon tot het product een paar maanden op de markt is?
en bij dommel zullen ze ook wel leren uit hun fouten zeker na homeconnected, ik denk niet dat ze nog zoveel klachten willen krijgen! Ze zullen het wel beter uittesten nu!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”