2 hele korte vraagjes in verband met digitale tv:
Is het zo simpel, dat ik een tweedehands digibox aanschaf, en ik kan kijken?
Momenteel hebben we toch reeds kabeltv.
Ik weet nu niet juist hoe het zit met de smartcards, maar volgens wat ik gelezen heb, is dit een activatiekost van 50€.
Kan ik interactiviteit verwachten, wanneer ik deze aansluit aan m'n adsl-verbinding?
that's it, vooral wat het laatste betreft tast ik in het duister.
tweedehands digibox
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Als je nog geen Telenet Digital TV hebt, is er inderdaad een activeringskost van 50 euro.
Je mag de Digibox niet op je ADSL verbinding aansluiten. Als je interactiviteit wilt dan is er een Telenet modem nodig.
Je mag de Digibox niet op je ADSL verbinding aansluiten. Als je interactiviteit wilt dan is er een Telenet modem nodig.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Een TN modem zonder internet is voldoende?
Dan nog zo'n crappy antenneversterker ertussen zeker
Alléé 'k hoor et al, nog een stekkerblok ook, of ik kom niet toe![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dan nog zo'n crappy antenneversterker ertussen zeker
Alléé 'k hoor et al, nog een stekkerblok ook, of ik kom niet toe
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Als je het kunt doen zonder interactiviteit, en de oude en de nieuwe eigenaar vertrouwen elkaar, zou je ook gewoon die box niet-interactief bij u kunnen zetten en niets melden aan Telenet.
Er is niet echt een reden waarom dat niet zou blijven werken (tenzij die ander zijn kabel opzegt natuurlijk)
Er is niet echt een reden waarom dat niet zou blijven werken (tenzij die ander zijn kabel opzegt natuurlijk)
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...