Gratis CSS template zonder link back

Plaats reactie
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hallo iedereen,

Na 3 uur zoeken, begin in het wel beu te worden.
Ik ben op zoek naar CSS templates die vrij te bewerken zijn, en waar geen copyright en link naar de maker in hoeft te staan.
Ik weet ook wel, dat dit eenvoudig te verwijderen is, maar ik doe het toch liever zoals het hoort :wink:
Ik zoek de opmaak puur als CSS, en niet als PDS of dergelijke.
Heeft er iemand een website waar ik deze kan vinden?
Ik kan vrij goed met CSS omgaan, maar de creativiteit op dat vlak is niet zo schitterend "iemand anders kan dat precies beter".

Bedankt
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Musashi
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

check smashing magazine, in search field zet je templates ofzo,...happy hunting :-)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Veel gratis, weinig zonder link back.
Ik zou liefst zo veel mogelijk CSS willen, en zo weinig mogelijk photoshop :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

http://www.openwebdesign.org/

http://www.opendesigns.org/

http://www.oswd.org/ (--> al een aantal jaren geen activiteit meer zo te zien :O)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Jij bent erg bedankt!

Welke van deze licenties mag ik commercieel gebruiken, zonder link back,...

GPL
Heel veel uitleg, maar nog steeds niet zeker :wink:

Public Domain
You are free to copy, distribute, display, and perform the work, to make derivative works and to make commercial use of the work.

Lijkt me OK dus.

Creative Commons

You are free to copy, distribute, display, and perform the work, to make derivative works and to make commercial use of the work under the following conditions:
You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work. Any of these conditions can be waived if you get permission from the copyright holder.

Hier moet ik de verwijzing laten staan lijkt me.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

honda4life schreef:Creative CommonsHier moet ik de verwijzing laten staan lijkt me.
Inderdaad... maar wie bekijkt een referentie in een CSS ?

Maar blijkbaar wil je alle eer voor jezelf (en zelfs commercieel gaan verkopen) voor iets dat iemand anders heeft gemaakt ?
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 19 sep 2010, 19:30, in totaal 1 gewijzigd.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

De link staat dan op elke pagina.
Het zit namelijk zo dat deze site voor mijn nonkel is, die vakantiehuisjes verhuurt.
Er staat informatie, foto's, contactgegevens enzo op, zeker niet in de aard van een webshop ofzo.
Voor mij is het geen probleem om dat te laten staan, maar ik heb er helaas niet het laatste woord over :roll:
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

honda4life schreef:Voor mij is het geen probleem om dat te laten staan, maar ik heb er helaas niet het laatste woord over :roll:
Dat is knap, veel willen zonder ervoor te betalen, knappe nonkel! :nono:
Afbeelding
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Einde discussie hierover.
Ik zou zelf ook veel liever m'n ding doen, maar zulke dingen zijn vast moeilijk te begrijpen als je geen computer hebt, laat staan een gebied met breedbandverbinding :wink:
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Moet de link naar de maker niet gewoon meestal in de css zelf blijven staan, in een "comment"? Dus niet zichtbaar voor bezoekers.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Er staat vaak dat je vrij bent om te template aan te passen, dus in princype hoeft dat niet denk ik.
Ik besef ook wel dat ik aan het muggenziften ben, en dat er echt velen gewoon een template zullen "stelen", maar ik doe het liever zoals het hoort :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Moet de link naar de maker niet gewoon meestal in de css zelf blijven staan, in een "comment"? Dus niet zichtbaar voor bezoekers.
Inderdaad, dus normaal merkt niemand er iets van... en zelf toon je respect voor de maker wat het minste is wat je kan doen.
Plaats reactie

Terug naar “Development”