Ik heb een Napa 24 mp3 player met 128 MB flashgeheugen. Ik kan hem opladen via de pc via de USB-poort of via een adapter in het gewone stopcontact. Ik heb een vraag: Wat voor een type batterij zit er in mijn mp3-player? Is dat een Li-Ion of een NiCd batterij of iets anders. De reden van mijn vraag is dat je met een NiCd batterij de batterij volledig moet ontladen, als je de nog lang plezier wil beleven van de batterij. Bij Li-Ion doet zich dat probleem niet voor. Als je het niet precies weet, wat zit er meestal in?
Groetjes
Welk soort batterij zit er in mijn mp3-player?
- Massachusetts
- Plus Member
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
- Massachusetts
- Plus Member
Hieronder heb je de link naar de pagina:
http://www.amaxnl.com
Klik links vervolgens op napa products dan op portable flash memory mp3 player en dan op pa-24. Daar vind je de info. Ik hoop dat het voldoende is.
http://www.amaxnl.com
Klik links vervolgens op napa products dan op portable flash memory mp3 player en dan op pa-24. Daar vind je de info. Ik hoop dat het voldoende is.
- Massachusetts
- Plus Member
Dat zal ik dan maar doen.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mja,
Inderdaad meon, normaal moeten die zaken erin staan. maar er zijn fabrikanten die dat op zo van die losse papiertjes, samen met de waarschuwing van explosiegevaar enzo... meegeven. En de online manual is meestal enkel de essentie.. en niet altijd de volledige manual die wordt meegeleverd.
Ik zou zeggen, kijk eens in de manual die ge hebt.. 'normaal' moet dat erin staan. Kan je anders het toestelletje niet even opendoen, tot op hoogte van de batterij.. en eventueel zien naar indicaties op de batterij...
Ik weet niet of dat mogelijk is.. bij sommige toestellen gaat dat.. bij andere niet.. aangezien ik dit toestel niet ken.. weet ik het niet zeker. Even kijken dus.
Inderdaad meon, normaal moeten die zaken erin staan. maar er zijn fabrikanten die dat op zo van die losse papiertjes, samen met de waarschuwing van explosiegevaar enzo... meegeven. En de online manual is meestal enkel de essentie.. en niet altijd de volledige manual die wordt meegeleverd.
Ik zou zeggen, kijk eens in de manual die ge hebt.. 'normaal' moet dat erin staan. Kan je anders het toestelletje niet even opendoen, tot op hoogte van de batterij.. en eventueel zien naar indicaties op de batterij...
Ik weet niet of dat mogelijk is.. bij sommige toestellen gaat dat.. bij andere niet.. aangezien ik dit toestel niet ken.. weet ik het niet zeker. Even kijken dus.
I love it when a plan comes together!