Is dit nieuw bij Telenet?
Heb al 2 mails verstuurd dat ik papieren aanrekeningen wil blijven ontvangen,zoals voorheen,zonder resultaat,geen antwoord mails terug gehad,al geven ze aan bericht na 72 uren.Heb per post ook aanrekening niet ontvangen.
Is dit bericht zoals hieronder,weer iets nieuw bij Telenet,om geld uit onze beugel te slaan?Is voorheen altijd gratis geweest.
Ik ben er bijna zeker van,dat ze die papieren aanrekeningen OPZETTELIJK achterhouden.Ik wil geen electronisch .
Aanvraag duplicaat aanrekening
Vraag hieronder het duplicaat van je aanrekening aan.
Opgelet: we rekenen €5,00 verwerkingskosten aan voor het opmaken en versturen van het duplicaat.
Copie Facturatie
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Je moet dat in "Mijn telenet" doen, bij aanrekeningen en daar kiezen voor de papieren versie en niet de electronische... en klikken op bevestig.
hier is mijn papieren factuur binnengekomen gisteren.
hier is mijn papieren factuur binnengekomen gisteren.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Heb dit al 3 weken gedaan,en aangeklikt,nu is dat bericht weg.Patje schreef:Je moet dat in "Mijn telenet" doen, bij aanrekeningen en daar kiezen voor de papieren versie en niet de electronische.
Elektronische aanrekeningJe hebt nog geen e-mailadres opgegeven waarnaar we je elektronische aanrekening mogen sturen. Gelieve dit eerst op te geven via Mijn contactgegevens.
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Weer tijdje aan telefoon hangen KASSA KASSA,
Waarom zou ik e-mail adres invullen,als ze weten,dat ik papieren aanrekeningen wil blijven ontvangen????????????????????????????
aanrekening zie ik staan van september,als ik wil openen geeft ie fout aan,probeer later opnieuw.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Oma kreeg ook een electronische aanrekening, als nieuwe digitale-tv-klant.
Mailadres dat op de brief stond was me compleet onbekend, heb gewoon naar de klantendienst gebeld en na 10 minuten wachtmuziek (dat dan weer wel, en geen gratis nummer) was het op 2 minuten gepiept: mailadres verwijderd, duplicaat aangevraagd en gewijzigd naar papieren facturen. Niks van 5 euro kosten gezien.
Wel vervelend: dat duplicaat is uiteindelijk 4 dagen voor vervaldatum pas binnen gekomen, dus heel veel kans om dat te betalen krijg je niet op die manier
Mailadres dat op de brief stond was me compleet onbekend, heb gewoon naar de klantendienst gebeld en na 10 minuten wachtmuziek (dat dan weer wel, en geen gratis nummer) was het op 2 minuten gepiept: mailadres verwijderd, duplicaat aangevraagd en gewijzigd naar papieren facturen. Niks van 5 euro kosten gezien.
Wel vervelend: dat duplicaat is uiteindelijk 4 dagen voor vervaldatum pas binnen gekomen, dus heel veel kans om dat te betalen krijg je niet op die manier

-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Rikkyrocker schreef: Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Ik zit al meer dan een maand met dit probleem. Op een gegeven moment werd eenzijdig beslist om facturen niet meer per post te sturen maar ik was niet in de mogelijkheid om dit online aan te passen. De dienst facturatie verwijst me door naar de technische helpdesk.
Zou het om een bewuste strategie kunnen gaan?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ze sturen u van de ene nummer naar de andere.
Vind je het nu zelf logisch dat je de technische dienst moet contacteren hiervoor?
Spelleke meespelen, de technische dienst, verwijst me naar hier en anders vragen om doorverbonden te worden naar de juiste persoon
Vind je het nu zelf logisch dat je de technische dienst moet contacteren hiervoor?
Spelleke meespelen, de technische dienst, verwijst me naar hier en anders vragen om doorverbonden te worden naar de juiste persoon

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –