Na het lezen van vorige topics besloot ik hier een account aan te maken omdat hier blijkbaar wel wat mensen zitten die er iets vanaf kunnen

Na het te weten komen dat Belgacom de snelheden gaat verhogen en wij hier thuis toch met Internet Intense zitten, dacht ik even eens na te vragen in een belgacom verkooppunt wat hiervoor de vereisten waren. Ik heb me ook laten vertellen dat voor Belgacom TV ik slechts 3 euro meer moet betalen.
Even mijn situatie uitleggen. We hebben hier thuis een telefooncentrale met ISDN lijn. Hierop is nu ADSL2+ geactiveerd maar NIET met een bbox/bbox2. De vriendelijke dame van het belgacomverkooppunt wist mij te vertellen dat voor belgacom TV (en hierbij dus de snelheidsverhoging naar VDSL2+) dit niet mogelijk is via de ISDN lijn en door de centrale.
Daarom raadde ze me aan het pack internet+tv aan te kopen (het internet ging dan van het huidige nummer opgezegd worden naar het nieuwe pack). Hierbij moest ik niets betalen qua installatie en apparatuur. Nu zijn er hier verbouwingswerken aan de gang en dacht ik om de installatie zelf te doen, er zijn namelijk Do It Yourself kits beschikbaar. Wat moet er allemaal gebeuren en hoe gaat dat in zijn werk , internet zonder vaste lijn.
Kan iemand mij hier zeggen of het relatief makkelijk zelf te installeren is? Dan kan ik zelf nog beslissen waar ik alle apparatuur zet. Modems, kabels trekken, alles configureren is niet echt een probleem voor mij.
mvg
L0rre