Speculatie , Reactie op verhogingen BGC

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 29 keer

Belgacom heeft nog maar eens zijn snelheden opgevoerd.

Het nieuwe aanbod:

Afbeelding
Credits gaan naar Lord Utopia voor deze afbeelding

Het huidige telenet aanbod:

Afbeelding

Hieruit blijkt dat een BGC Favorite abonnement interessanter (upload ~ 3* hoger, 20GB extra volume) is dan ExpressNet.

Intense lijkt echter de vloer aan te vegen met zowel Turbonet (upload ~3,5* hoger, FUP = echt onbeperkt tot 1TB per maand) voor 5 euro per maand goedkoper.

Ook Fibernet 50 is plots niet meer zo interessant: voor 13 euro per maand meer krijg je een upload die 2mbit lager ligt, en wederom het op dit forum al problematisch gebleken, 'vrij downloaden'. Je kan dan weliswaar, enkele uurtjes per dag, genieten van een 20mbit hogere download.

Het Enige abonnement van Telenet dat momenteel met Intense kan concurreren betreffende volume en uploadsnelheid is Fibernet 100.

Dit kost je dan wel bijna het dubbele oftewel 43 euro per maand extra.

Conclusie

Met deze verhogingen is Telenet met de huidige abonnementen niet meer concurrentieel t.o.v. Belgacom.

Speculatie

Het lijkt me tof om eens te brainstormen over wat Telenet kan, en realistisch gezien, gaat doen.

Enkele ingevingen die al langer circuleren op dit forum om de discussie te starten:

-Kan Telenet de uploadsnelheid verhogen zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid van de download?
-Is het huidige Telenet netwerk al verzadigd door het (weer onder druk van BGC) moeten invoeren van een FUP?
-Gaat Telenet Fiber50 en Fiber100's snelheid verhogen? Tot welke snelheden zouden (kunnen :-) ) ze gaan?
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Volgens mij kán Telenet vrij weinig doen. Kan hun netwerk nog een verhoging wel aan zonder dat je met enorme dalingen in de piekuren gaat zitten?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Bedankt, Jorgo. Ben blij dat je de afbeelding apprecieert. :P

Het is inderdaad duidelijk dat Telenet opnieuw terrein verliest op gebied van uploadsnelheid. Volgens mij zullen ze vanaf ExpressNet hun abonnementen op Docsis 3.0 moeten zetten. Ze zitten aan hun uploadlimiet met D 2.0 (die blijkbaar 1,25 Mbps bedraagt). Op D 3.0 is er volgens mij wel genoeg ruimte om de upload te verhogen (ik gok dat maar, ik weet ook niet precies wat ze intern fabriceren).

Veel mensen hebben FN 100 genomen puur voor de uploadsnelheid, als je dan kijkt dat Belgacom praktisch hetzelfde kan aanbieden voor bijna de helft van de prijs, dan zie je hoe prijzig zo'n FN 100 wel niet is.

Het plaatje wordt pas echt erg wanneer je weet dat EDPnet eenzelfde abonnement (VDSL Home + vaste lijn) als Telenet (Smartshake) aan dezelfde prijs (ongeveer 45 euro), maar de helft sneller in download (30 vs 20 Mbps), vierenhalf keer sneller in upload (4,5 vs 1 Mbps) en twee keer zoveel datavolume aanbiedt (100 vs 50 GB).
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

ik ben van een turbonetXL speciaal naar een fibernet 100 overgestapt enkel voor de uploadsnelheid.

Maar als ik nu belgacom zie denk ik dat ik maar beter naar belgacom kan overstappen ( veel goedkoper + bijna zelfde uploadsnelheid )

Moest telenet snel reageren en 10mbit leveren voor fibernet 100 dan wil ik nog blijven.

Anders ben ik ribbedebie weg uit mechelen :)
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

fibernet 100 is toch nog geen 12 maand op de markt
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Lord Utopia
Erelid
Erelid

proximusboyke schreef:fibernet 100 is toch nog geen 12 maand op de markt
Maar ze hebben hun voorwaarden aangepast (250 GB naar FUP). Daardoor kunnen mensen tot einde augustus hun abonnement gratis opzeggen.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

aha dan ist het inderdaad goed voor die mensen
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Lord Utopia schreef:
proximusboyke schreef:fibernet 100 is toch nog geen 12 maand op de markt
Maar ze hebben hun voorwaarden aangepast (250 GB naar FUP). Daardoor kunnen mensen tot einde augustus hun abonnement gratis opzeggen.
Hm, ik vrees dat dit niet zal tellen. Dit is een technische specificatie en de gebruiker gaat er in principe op vooruit dus geen reden om op te zeggen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Astralon schreef: Hm, ik vrees dat dit niet zal tellen. Dit is een technische specificatie en de gebruiker gaat er in principe op vooruit dus geen reden om op te zeggen.
Elke verandering, ook indien die voordelig is voor de klant, is een reden als contractverbreking, dacht ik.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

de mensen kunnen inderdaad opzeggen, want er is geen verbetering
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 26 keer
Provider

Lord Utopia schreef:Elke verandering, ook indien die voordelig is voor de klant, is een reden als contractverbreking, dacht ik.
Geen idee hoe het zit bij Telenet, maar in de Belgacom algemene voorwaarden staat heel expliciet dat het contract kan verbroken bij "substantieel gewijzigde" algemene voorwaarden die negatief zijn voor de klant.

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

wel voor de mensen van telenet zij n ze negatief
je moet het negatief inkleden hé
jorgo
Elite Poster
Elite Poster

Zullen we het hier over houden m.b.t. het contract? Gaat eigenlijk off topic hier :P

Voor zover ik begrijp zitten zowel FiberNet 50 en FiberNet 100 op Eurodocsis 3?

In Nederland zijn er abonnementen tot 10mbit upload die ook over Eurodocsis 3 gaan, dan moet het voor Telenet ook mogelijk zijn om die stap te zetten lijkt me?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

tprobleem is telenet wil enkel geld innen en zo weinig uitgeven.
Ik denk dat ze het financieel niet aankunnen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

jorgo schreef: Voor zover ik begrijp zitten zowel FiberNet 50 en FiberNet 100 op Eurodocsis 3?

In Nederland zijn er abonnementen tot 10mbit upload die ook over Eurodocsis 3 gaan, dan moet het voor Telenet ook mogelijk zijn om die stap te zetten lijkt me?
Uit wat ik begreep zijn de netwerken van de Nederlandse kabelaars en Telenet anders uitgebouwd. We zullen zien wat ze kunnen, hé.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 39 keer
Provider
Te Koop forum

Volgens mij is dit de tweede keer dat ze in snelheid gepakt zijn! Niemand dacht dat BGC de particuliere abo's ook ging verhogen: mis poes ;).
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Mooi gemaakt tabelletje, Lord Utopia - ik dacht even dat het officieel van Belgacom was :-)

Telenet kan misschien met z'n packs nog wat goochelen. En laat ons niet vergeten dat voor veel mensen TV nog altijd gelinkt is aan "de kabel".
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Lord Utopia schreef:Bedankt, Jorgo. Ben blij dat je de afbeelding apprecieert. :P

Het is inderdaad duidelijk dat Telenet opnieuw terrein verliest op gebied van uploadsnelheid. Volgens mij zullen ze vanaf ExpressNet hun abonnementen op Docsis 3.0 moeten zetten. Ze zitten aan hun uploadlimiet met D 2.0 (die blijkbaar 1,25 Mbps bedraagt). Op D 3.0 is er volgens mij wel genoeg ruimte om de upload te verhogen (ik gok dat maar, ik weet ook niet precies wat ze intern fabriceren).
Mooie zet van belgacom wat betreft de upload, voor telenet zouden ze idd bvb vanaf Expressnet op docsis 3.0 kunnen zetten _ wat ook betekent dat al die klanten dan ook een nieuwe docsis 3 modem zouden moeten krijgen ... ?
Op docsis 3 kunnen ze veel hogere upload snelheden geven, kijk maar naar hun fibernet want dit is al docsis 3.0
ik weet niet of 1.25 de max upload is van Docsis 2.0 mss kan iemand anders dat nog bevestigen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid

cptKangaroo schreef:Mooi gemaakt tabelletje, Lord Utopia - ik dacht even dat het officieel van Belgacom was :-)
Tnx! :D
Patje schreef: Op docsis 3 kunnen ze veel hogere upload snelheden geven, kijk maar naar hun fibernet want dit is al docsis 3.0
ik weet niet of 1.25 de max upload is van Docsis 2.0 mss kan iemand anders dat nog bevestigen.
No doubt. Maar moest 5 Mbps upload de max zijn daar, dan zitten ze wel met een ei. Maar dat zal wel niet zo zijn, denk ik.

Nu ben ik ook benieuwd naar de reactie van Voo, de Waalse tegenhanger van TN. Het topproduct van Voo (Passionément) is 15 /1 Mbps. Bij Belgacom is Comfort+Unlmtd 42,50 euro pm met onbeperkt volume+hogere upload. Al heel lange tijd zitten ze met onderontwikkelde producten. Ze hebben nooit een echt topproduct gehad (zoals bij Telenet).
Die zitten pas met de gebakken peren. ;)
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Volgens mij is dit de tweede keer dat ze in snelheid gepakt zijn! Niemand dacht dat BGC de particuliere abo's ook ging verhogen: mis poes ;).
Misschien eens tijd om hun domme reclame aan te passen ? Heb gisterenavond nogmaals een dikkerd op een renpaard weten de race te winnen. Geef mij maar de reclamespots van Belgacom, écht goed bezig ! Voorbeeld
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Telenet is het vanzelfsprekend doelwit van deze leuke upgrade maar Dommel z'n eigen Cityconnect ADSL2+ netwerk wordt hierdoor ook voorbijgespurt. Nog niet helemaal op gebied van prijs, maar alleszins toch op gebied van snelheid. Zal Dommel nog investeren in dat eigen netwerk?
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

quistnix schreef:
Goztow schreef:Volgens mij is dit de tweede keer dat ze in snelheid gepakt zijn! Niemand dacht dat BGC de particuliere abo's ook ging verhogen: mis poes ;).
Misschien eens tijd om hun domme reclame aan te passen ? Heb gisterenavond nogmaals een dikkerd op een renpaard weten de race te winnen. Geef mij maar de reclamespots van Belgacom, écht goed bezig ! Voorbeeld
Er zijn er alvast een paar aan het oefenen voor hun nieuwe spotje. :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=YeBENLSiMW0
PS Misschien is het ene pintje toch wat minder qua volume .... :beerchug:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 39 keer
Provider
Te Koop forum

Voo zit al sinds de eerste BGC upgrade met niet concurrentiële producten.
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Ik denk dat het in Mechelen op een zaterdag crisisvergadering is met de stunt van Belgacom.

Wat ben ik blij dat ik niet ben overgestapt naar fiber en heb gewacht om te handelen. Nu ff wachten op de zet van telenet en dan beslissen.

Ik denk dat het dan een tijdje wapenstilstand zal zijn tussen de 2 grote !

Belgacom heeft deze keer alles goed kunnen verzwijgen en last minute hun wijzigingen gelanceerd wat voor telenet nu betekend dat hun paardje achterop huppelt in zowat alles, prijs, upload/download snelheid en volume.

Belgacom lacht in hun vuistje met hun smallband activiteiten op de FUP & vrij download abonnementen !!

Dit is een klap die kan tellen. Telenet zal een paar rode knoppen moeten bovenhalen deze keer, ik ben benieuwd :-)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster

cptKangaroo schreef:Telenet is het vanzelfsprekend doelwit van deze leuke upgrade maar Dommel z'n eigen Cityconnect ADSL2+ netwerk wordt hierdoor ook voorbijgespurt. Nog niet helemaal op gebied van prijs, maar alleszins toch op gebied van snelheid. Zal Dommel nog investeren in dat eigen netwerk?
Dommel zal volgens mij met hun Cityconnect netwerk enkel nog op prijs en volume kunnen inspelen. Ze bepalen (voor zover ik weet) zelf niet de afstand tussen centrale <-> klant en de kwaliteit van het koperpaar, bijgevolg is de snelheid "best effort" bij een maximum van 24/3mbit.
eternum schreef:
quistnix schreef:
Er zijn er alvast een paar aan het oefenen voor hun nieuwe spotje. :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=YeBENLSiMW0
PS Misschien is het ene pintje toch wat minder qua volume .... :beerchug:
Marginaal filmpje,het nut in dit topic van deze bijdrage ontgaat me ook.
samsung schreef:Ik denk dat het in Mechelen op een zaterdag crisisvergadering is met de stunt van Belgacom.

Wat ben ik blij dat ik niet ben overgestapt naar fiber en heb gewacht om te handelen. Nu ff wachten op de zet van telenet en dan beslissen.

Ik denk dat het dan een tijdje wapenstilstand zal zijn tussen de 2 grote !

Belgacom heeft deze keer alles goed kunnen verzwijgen en last minute hun wijzigingen gelanceerd wat voor telenet nu betekend dat hun paardje achterop huppelt in zowat alles, prijs, upload/download snelheid en volume.

Belgacom lacht in hun vuistje met hun smallband activiteiten op de FUP & vrij download abonnementen !!

Dit is een klap die kan tellen. Telenet zal een paar rode knoppen moeten bovenhalen deze keer, ik ben benieuwd :-)
Laten we hopen :)

In Nederland (al zou dit netwerk anders zijn dan het kabelnetwerk van Telenet? Iemand die hier meer uitleg over kan geven?) slaagt zowel UPC als Ziggo erin om respectievelijk 120/10 en 80/10mbit aan te bieden, hopelijk doet Telenet hetzelfde wat betreft de upload voor hun paradepaardje.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

(al zou dit netwerk anders zijn dan het kabelnetwerk van Telenet? Iemand die hier meer uitleg over kan geven?)
hoe meer mensen bij kabel op een node zijn aangesloten, hoe meer capaciteitsverlies er optreed bij de eindgebruiker.
Meer nodes plaatsen zodat er minder mensen op 1 node moeten zitten, is een oplossing. Maar die kost geld.... geld dat telenet wel heeft, maar niet wil uitgeven aan dit... ze hebben andere doelen (gsmmasten etc...)
Langs de andere kant... het upgraden van hun netwerk zullen ze toch ooit moeten doen... dus waarom niet nu al? Oja, geld is op, sorry... het is geinvesteerd in prutsgerief als pctv en andere floppen.
de koe zegt boe
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

quistnix schreef:
Totally off topic: echt irritant zou ik zeggen. Die van telenet zijn gewoon dom, die van belgacom irritant.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik weet één ding: mijn opzeg brief bij Telenet (Fibernet 100) ligt al klaar en gaat Maandag aangetekend de deur uit!
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

volgens mij kon je maar opzeggen tot vandaag
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

sail0rbe schreef:Ik weet één ding: mijn opzeg brief bij Telenet (Fibernet 100) ligt al klaar en gaat Maandag aangetekend de deur uit!
enige punt: zit je dichter dan 400m vd een belgacom rop? want daar is nog niks over bekend hoe het zit als je bv op 700m zit dan heb je nog 20down maar heb je dan nog 4.5up?

Ik zou wel durven denken dat ze fiber100 op 10mb upload steken rond de kerstperiode
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 26 keer
Provider

attn. Belgacom ....
Gelieve jullie website Vergelijk Belgacom met Telenet en VOO aan te passen :???:
Hier staan nog altijd de oude snelheden/limieten.

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Telenet kan :
- wat aan de upload doen. 10 Mbit voor FN100 is zeker mogelijk
- Ze kunnen de prijs verlagen.
- Een andere reklamespot maken ipv die dikkerd op een paard.
- poorten openstellen voor eigen servergebruik en eigen website. Promoten van NAS zeg maar via een eigen telenet dyndns toepassing.
blokeren van poorten doen ze echter voor de beveiliging van de thuisgebruikers.
Laatst gewijzigd door mailracer 28 aug 2010, 16:48, in totaal 1 gewijzigd.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

philippe.deleye schreef:attn. Belgacom ....
Gelieve jullie website Vergelijk Belgacom met Telenet en VOO aan te passen :???:
Hier staan nog altijd de oude snelheden/limieten.

Philippe.
De nieuwe snelheden zijn pas vanaf 01/09 hé, dus ze hebben nog effkes tijd
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

proximusboyke schreef:volgens mij kon je maar opzeggen tot vandaag
opzeggen kan je altijd.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

mailracer schreef:Telenet kan :
- poorten openstellen voor eigen servergebruik en eigen website. Promoten van NAS zeg maar via een eigen telenet dyndns toepassing.
Zowieso denk ik dat ze nu met die nieuwe packs moeten gaan komen die hier overlaatst zijn geplaatst. (shake+ 75 euro zou dan FiberNet 60 voor zelfde geld worden) en upload verhogen als ze nog de slogan van snelste internet van belgie willen gebruiken.

Nuja, dat ze der maar eerst es effe over nadenken en gee rushjob doen zoals het "vrij downloaden" :)
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Yogi schreef:
mailracer schreef:Telenet kan :
Zowieso denk ik dat ze nu met die nieuwe packs moeten gaan komen die hier overlaatst zijn geplaatst. (shake+ 75 euro zou dan FiberNet 60 voor zelfde geld worden) en upload verhogen als ze nog de slogan van snelste internet van belgie willen gebruiken.

Nuja, dat ze der maar eerst es effe over nadenken en gee rushjob doen zoals het "vrij downloaden" :)
75+13 = 88 toch al veel meer dan belgacom want daar is het 56+18(telefoon) en tv gratis = 74

en maar 2.5 upload die zal ook moeten verdubbelen om dit pack aantrekkelijk te maken!

maar goed bij telenet is dit enkel in een pack te krijgen bij belgacom apart (ok geen garantie dat je op vdsl komt maar goed bij intense zou dit nu wel eens mogen hé!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Musashi
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Als je de juiste shake van producten en providers neemt kan je volgens mij al voor 70 euro digitale tv, telefoon en vdsl2 hebben.
Ik denk dan aan:
- telenet digitale tv (12 + acht)
- bgc discovery line (10)
- dommel speedconnect (40)

of zie ik dat verkeerd?
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Musashi schreef:Als je de juiste shake van producten en providers neemt kan je volgens mij al voor 70 euro digitale tv, telefoon en vdsl2 hebben.
Ik denk dan aan:

of zie ik dat verkeerd?
Neen, ik denk dat je hier een interessante opsomming geeft waarvan er veel nog niet aan gedacht hebben.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik denk dat je het kabelabonnement + auteursrechten nog vergeten bent bij Telenet.
Hoeveel is dat per maand? 12 en wat euro?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Musashi schreef:Als je de juiste shake van producten en providers neemt kan je volgens mij al voor 70 euro digitale tv, telefoon en vdsl2 hebben.
Ik denk dan aan:

of zie ik dat verkeerd?
Die oplossing vereist heel grote instapkosten (modem, activatiekosten x3.) Komt erbij dat de Discovery Line enkel weggelegd is voor mensen die weinig bellen.
In 2/3 van Vlaanderen kost het kabelabonnement (indien Digital TV) 13,33 euro per maand.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”