FunkStar schreef: .......... Uit mijn ervaring ben jij ofwel heel onbeleefd of stel je u vraag onduidelijk...........
FunkStar vooreerst bedankt voor je reactie.
Ik vind wel dat je nogal eng bent in het trekken van je conclusies.
Daarom, hoewel overbodig, het ganse verhaal:
Ik wil mijn wachtwoord om in te loggen op de E-services wijzigen. De structuur van mijn wachtwoord was gelijklopend met
7391+Kat+ Het nieuwe wachtwoord invoeren, 1245#Tom#lukt mij niet.
Ik krijg steeds volgende melding:
Uw nieuw paswoord werd niet geregistreerd. Om geldig te zijn, moet een paswoord bestaan uit:
• minimaal 5 karakters
• maximaal 8 karakters
• minstens één letter
• minstens één cijferDus nieuwe poging met volgend paswoord:
abc123
Nieuwe melding:
Uw nieuw paswoord werd geregistreerd. ...Hoera stemmiVerkng. 't Is gelukt, maar wel met in het achterhoofd: nu zit ik met een veel onveiliger structuur.
Bij het volgend inloggen op E-services gebruik ik natuurlijk mijn nieuw paswoord.
Melding:
verkeerde login en/of paswoord.
3x opnieuw geprobeerd met hetzelfde negatief resultaat.
Ten einde raad mijn vroeger paswoord ingevoerd en ik was van de eerste maal ingelogd.
Naar 080022700 gebeld met bovenstaand verhaal.
Bevestiging gevraagd aan de correspondent, dat mijn verhaal goed begrepen was. Die kreeg ik. Ja, alles goed begrepen.
Op mijn vraag wat ik nu moest doen kreeg ik als antwoord, dat ik waarschijnlijk een fout maakte.
Na mijn ontkenning, zelfde antwoord: "ik maakte een fout"
Nieuwe vraag of ik iemand kon spreken die mogelijk wel een antwoord wist op het falen.
Antwoord: "Mijnheer, u maakt een fout"
3x hetzelfde dovemans spelletje.
Kan ik iemand anders spreken. Hoorn dicht.
Voor de zekerheid vermeld ik dat ik heel dikwijls a.u.b. gebruikt hebt
Groetjes Twen
Edit: bedankt voor je aanbod voor de dienst facturatie, maar daar heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad op het callcenter.
Mod edit: rood = voor mods