080022800, enz.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Gelukkig ben ik op de callcenters meestal voorbeeldig bediend geweest.
Spijtig genoeg verliep het contact enkele malen niet zo positief.
Vraagje: Waar en hoe kan ik terecht wanneer ik vind dat ik onheus behandeld werd.
bv. mijn contactpersoon gooit de lijn dicht.
Met dank voor de verwachte reacties.

Groetjes Twen
Laatst gewijzigd door Twen op 27 aug 2010, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Dat is alvast geen nummer van belgacom.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Trojan, hartelijk bedankt voor je opmerking. 088 is inmiddels aangepast naar 0800.

Groetjes Twen

Edit: nu we toch hier zijn, kent iemand een e-mailadres waar ik voor vragen terecht kan en zo vermijd dat ik te lang aan de telefoon moet hangen.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Gisteren voor mijn werk nog moeten bellen naar dat 0800 nummer rond 10u 's morgens en binnen de 2min had ik iemand aan de lijn die mij perfect heeft geholpen! Uit mijn ervaring ben jij ofwel heel onbeleefd of stel je u vraag onduidelijk.

Indien je een vraag i.v.m. facturatie hebt kan ik u wel een e-mail adress pm'en, die mij met facturatie heel vlug helpt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

gisteren werd ik door een mieke ook nie vriendelijk behandeld.
Kwaliteitsopvolging kon onmiddellijk zien wie het was .
Maar ze hebben alvast alles keurig afgehandeld.
Waarschijnlijk zal ze een baaldag hebben gehad.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

FunkStar schreef: .......... Uit mijn ervaring ben jij ofwel heel onbeleefd of stel je u vraag onduidelijk...........

FunkStar vooreerst bedankt voor je reactie.
Ik vind wel dat je nogal eng bent in het trekken van je conclusies.
Daarom, hoewel overbodig, het ganse verhaal:

Ik wil mijn wachtwoord om in te loggen op de E-services wijzigen. De structuur van mijn wachtwoord was gelijklopend met 7391+Kat+
Het nieuwe wachtwoord invoeren, 1245#Tom#lukt mij niet.
Ik krijg steeds volgende melding:
Uw nieuw paswoord werd niet geregistreerd. Om geldig te zijn, moet een paswoord bestaan uit:
• minimaal 5 karakters
• maximaal 8 karakters
• minstens één letter
• minstens één cijfer
Dus nieuwe poging met volgend paswoord:
abc123
Nieuwe melding:
Uw nieuw paswoord werd geregistreerd. ...

Hoera stemmiVerkng. 't Is gelukt, maar wel met in het achterhoofd: nu zit ik met een veel onveiliger structuur.

Bij het volgend inloggen op E-services gebruik ik natuurlijk mijn nieuw paswoord.
Melding: verkeerde login en/of paswoord.
3x opnieuw geprobeerd met hetzelfde negatief resultaat.
Ten einde raad mijn vroeger paswoord ingevoerd en ik was van de eerste maal ingelogd.

Naar 080022700 gebeld met bovenstaand verhaal.
Bevestiging gevraagd aan de correspondent, dat mijn verhaal goed begrepen was. Die kreeg ik. Ja, alles goed begrepen.
Op mijn vraag wat ik nu moest doen kreeg ik als antwoord, dat ik waarschijnlijk een fout maakte.
Na mijn ontkenning, zelfde antwoord: "ik maakte een fout"

Nieuwe vraag of ik iemand kon spreken die mogelijk wel een antwoord wist op het falen.
Antwoord: "Mijnheer, u maakt een fout"
3x hetzelfde dovemans spelletje.
Kan ik iemand anders spreken. Hoorn dicht.
Voor de zekerheid vermeld ik dat ik heel dikwijls a.u.b. gebruikt hebt

Groetjes Twen
Edit: bedankt voor je aanbod voor de dienst facturatie, maar daar heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad op het callcenter.

Mod edit: rood = voor mods
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Mijn excuses Twen,

Wat ik schreef was heel erg onbeleefd, want ik kende u situatie helemaal niet.

Even uit mijn standpunt dit bekijken: U zou natuurlijk ook aan de helpdesk medewerker een voorstel kunnen doen: Mevrouw, het kan heel goed zijn dat ik mij vergist heb, zou u aub met mij de stappen willen overlopen. U blijft dus aan de lijn terwijl ik mijn wachtwoord probeer te veranderen.

Dat zou mijn oplossing dan geweest zijn.


Moet wel zeggen dat ik ervaring heb met lastig klanten/firma's en wees gerust ook bij mij slaan de stoppen soms door :lol: !
Afbeelding
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30


- FunkStar, excuses met de brede glimlach aanvaard.

- Graag mijn bijkomende vraag misschien even anders herstellen.
Kent iemand een e-mailadres van Belgacom om een vraag naar te sturen waar je bv. bij http://support.nl.belgacom.be/app/home geen antwoord op vind.
Met dank bij voorbaat.
Groetjes Twen
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ze lezen die mailadressen eigenlijk praktisch niet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Een soort van ticket systeem zou eigenlijk niet slecht zijn voor belgacom. Het is alvast beter dan email.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”