Test
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ZeRoC schreef:bèja was mijn eerste post op dit forum, was toch wel beetje spannend ze toen ik onderaan op knop "ok" klikte
Bij mij staat daar Submit... Ben je zeker dat je je post op dit forum hebt verstuurd ?
If you can't beat them, confuse them.
ZeRoC schreef:hmm strange, bij mij staat er toch "ok" ze hier onderaan. "ok" en "voorbeeld" staat er
Bij mij ook zeroc
Spice up YoUr LiFe
-
- Elite Poster
jbdancer schreef:ZeRoC schreef:hmm strange, bij mij staat er toch "ok" ze hier onderaan. "ok" en "voorbeeld" staat er
Bij mij ook zeroc
Eik, ik zen speciaal (altijd al geweten trouwens )
CueBoy schreef:jbdancer schreef:ZeRoC schreef:hmm strange, bij mij staat er toch "ok" ze hier onderaan. "ok" en "voorbeeld" staat er
Bij mij ook zeroc
Eik, ik zen speciaal (altijd al geweten trouwens )
lol
Spice up YoUr LiFe
-
- Elite Poster
Sub Zero schreef:Waarschijnlijk gewoon een andere taalkeuze van het forum. Engels : submit, nedl : ok
Cheers
Getverderrie, ik wist zelfs niet dat je het kon instellen. Alweer iets bijgeleerd...
PS. het forum staat nu in't NL... maar ga het toch maar snel terug veranderen, sommige van die Nederlandse termen... not my cup of tea, so to say
[maar dit wilt niet zeggen dat ik niet speciaal ben hoor ]
Snakehit schreef:ja je ziet
op userbase staan we altijd paraat
wel gezellig
Spice up YoUr LiFe
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
IRC : internet relay chat. Een netwerk van servers waar je kan mee verbinden en waar we ons eigen chatkanaal hebben. Er is meestal wel zo een man of 15 aanwezig en op pieken zo een 30-35 man. Er is altijd wel iemand online. Je moet maar 2 posts hoger eens op de link klikken voor meer info en een IRC-client.
Cheers
Cheers