Tot voor kort ben ik, ondanks de negatieve commentaar men soms leest, altijd redelijk tevreden geweest omtrent one.com.
Ik heb nu voor onze club een website gemaakt met Joomla maar die wordt steeds heel traag weergegeven. Blijkbaar ligt de oorzaak bij one.com .
Welke andere hosting zouden jullie aanbieden die wel een goeie snelheid garandeerd maar toch ook nog redelijk betaalbaar is.
thx
alternatief voor one.com
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
-
- Pro Member
zoals ik reeds zei heeft het steeds aan mijn verwachtingen voldaan. Het deed waarvoor ik het nodg had. Echter zijn er beperkingen en daar loop ik nu tegen aan.
Vandaar dus mijn zoektocht en vraag naar een alternatief.
Vandaar dus mijn zoektocht en vraag naar een alternatief.
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Pro Member
ok jongens, thx,
ben ff aan het uitkijken, die antigonist krijgt idd goeie commentaar
ben ff aan het uitkijken, die antigonist krijgt idd goeie commentaar
-
- Pro Member
momenteel ben ik sinds enkele dagen vizid.be aan het testen.
Het is een beginnen webhoster die blijkbaar alles doet om zijn klanten tevreden te stellen. Er waren enkele aanpassingen die moest gedaan worden aan de kant van de provider om mijn mail werkende te krijgen en dit werd dan ook onmiddelijk gedaan.
Voorlopig is het allesins een hele vooruitgang wat betreft snelheid en vooral service .
Het is een beginnen webhoster die blijkbaar alles doet om zijn klanten tevreden te stellen. Er waren enkele aanpassingen die moest gedaan worden aan de kant van de provider om mijn mail werkende te krijgen en dit werd dan ook onmiddelijk gedaan.
Voorlopig is het allesins een hele vooruitgang wat betreft snelheid en vooral service .