Hallo Mods,
Even een kleine opmerking ivm de teks over de interpretatie van de snelheidstest. Er staat nl. nog in vermeld dat het bij Telenet verplicht is om een proxy te gebruiken; deze info is out-dated... Dit is niet meer verplicht.
Thanks.
Userbase Speedtest
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
en nog iets,
ik ben niet zker maar dacht dat het VD van determine = determined, en niet determinated...
just a detail
ciao
stephan
attachment is screen van onstabiele lijn, dit krijg je als de verbinding verbreekt tijdens speedtest.
ik ben niet zker maar dacht dat het VD van determine = determined, en niet determinated...
just a detail

ciao
stephan
attachment is screen van onstabiele lijn, dit krijg je als de verbinding verbreekt tijdens speedtest.
- Bijlagen
-
- speedtest.JPG
- (10.76 KiB) 1025 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets 

Heb drie testen na elkaar gedaan
Dit om router te testen eenmaal zonder andere programs, tweede maal met belastign via 1 pc en derde maal met belasting op de twee pc's
Misschien was ik te kort op elkaar bezig
De resultaten waren wel bevredigend
Dit om router te testen eenmaal zonder andere programs, tweede maal met belastign via 1 pc en derde maal met belasting op de twee pc's
Misschien was ik te kort op elkaar bezig
De resultaten waren wel bevredigend
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Ah, de speedtest heeft inderdaad een beveiliging dat hij enkel de eerste meetelt binnen een sessie, dit om te vermijden dat iemand de gegevens scheef zou kunnen trekken door meerdere keren na me kaar te testen.
Zit terug met een vraagje
Sinds jullie naar locatie ADSL2Fit verhuisd zijn stel ik vast als skynetabo dat de test van upload zeer raar verloopt
Vroeger was dit een vlak verloop en nu vertoont die grafiek een knik naar beneden in de grafiek rond punt 96kb Eigelijk gaat die naar bijna 0
Eind resultaat is meestal wel zelfde 158 kbit/s op theoretische waarde in menu van adslmodem van 192 kbit/s
Sinds jullie naar locatie ADSL2Fit verhuisd zijn stel ik vast als skynetabo dat de test van upload zeer raar verloopt
Vroeger was dit een vlak verloop en nu vertoont die grafiek een knik naar beneden in de grafiek rond punt 96kb Eigelijk gaat die naar bijna 0
Eind resultaat is meestal wel zelfde 158 kbit/s op theoretische waarde in menu van adslmodem van 192 kbit/s
Er is nog geen verhuis gebeurt, er is een TEST bezig op een nieuwe server, dat is alles. Die test heef ons al min of meer laten weten dat de throughput niet altijd constant is.
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Lion, wij zijn nog niet verhuist, deze site draait nog altijd op onze oude hositng.
onze sserver draait daar nog als test, enkel de 2e speedtest (voor a2f'ers) draait daar. alleeen de speedtest die op www.userbase.be staat geeft 'echte' internet results
onze sserver draait daar nog als test, enkel de 2e speedtest (voor a2f'ers) draait daar. alleeen de speedtest die op www.userbase.be staat geeft 'echte' internet results
Bij mij is dat altijd al een rechthoekige sinusoïde geweest ahw (sorry voor de vergelijking, kan geen andere beschrijving geven
)

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Himalaya-hooggebergte in plaats van het Kempens plateau?C-Phest schreef:Bij mij is dat altijd al een rechthoekige sinusoïde geweest ahw (sorry voor de vergelijking, kan geen andere beschrijving geven)